UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Харкові, Резюме в Білій Церкві
  4. Резюме Менеджер по продажам, офис-менеджер, администратор, секретарь, оператор call-центра в
  5. Менеджер по продажам, офис-менеджер, администратор, секретарь, оператор call-центра
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер по продажам, офис-менеджер, администратор, секретарь, оператор call-центра
Шастко Юлия

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер по продажам, офис-менеджер, администратор, секретарь, оператор call-центра

Заблоковано
8 000 грн.
 14 січня 2021  Місто: Харків
 Готова до переїзду в: Біла Церква
Вік:34 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

офис-менеджер отдела продаж
ЧП "Экипаж" (Металлопластиковые и алюминиевые конструкции), Харків
06.2012 − 10.2016 (4 роки 3 місяці)

Меня зовут Юлия, я работала в офисе менеджером по продажам. Заключала с клиентами договора, организовывала просчёты заказов, их отправку на склад и установку клиентам. В дальнейшем работала на этой же фирме, но уже в колл-центре.

Освіта

ХНАГХ (Харків)
Инженерная экология городов
повна вища, 09.2007 − 05.2012 (4 роки 7 місяців)

Додаткова освіта

 Проходила тренинги и семинары

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Microsoft Word, Microsoft Excel
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Мои Личные качества: Трудолюбие, честность, дружелюбие, коммуникабельность, внимательность, быстро учусь новому.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи:  Хочу работать, сидеть дома- не для меня!

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору