UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по роботі з клієнтами в Києві
  5. Менеджер по роботі з клієнтами
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер по роботі з клієнтами

Заблоковано
 18 квітня 2020  Місто: Київ
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі; Інші пропозиції
Готова до відряджень

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами
ТОВ "Вема Кідс" (Торгівля\виробництво), Ірпінь
06.2018 − 04.2020 (1 рік 10 місяців)

• ведення проектів.

• робота з клієнтами (інформація по товару, терміни виготовлення\ відвантажеття, надання інформації по замовленню).

• робота з виробництвом (передача інформації по замовленню, контроль вчасного виконнання замовлення ).

• робота з відділом логістики (організація доставки\монтажу замовлення).

 Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник контакт - центру
ТОВ "АК"Укравтоекспертиза" (Страхування), Київ
02.2018 − 06.2018 (4 місяці)

• організація робочого процесу відділу (складання графіку роботи, контроль за якістю роботи операторів, складання скриптів для ведення переговорів

• підготовка та ведення звітної документації.

• робота з клієнтами (надання відповідей на запити клієнтів, організація необхідного, виїзд на місце ДТП, тощо).

• підготовка та навчання операторів групи технічного асистансу.

• виконання доручень керівництва.

Головний фахівець контакт центру СК "ПРО100 СТРАХУВАННЯ"
СК "ПРО100 СТРАХУВАННЯ" (Страхування), Київ
10.2016 − 02.2018 (1 рік 4 місяці)

• робота з клієнтами компанії: прийом вхідних дзвінків, збір інформації, консультації продуктах компанії;

• реєстрація дтп, консультування клієнтів при настанні страхового випадку;

• організація технічної допомоги в дорозі.

Фахівець Департаменту страхування фізичних осіб
ПАТ "Саламандра Україна" страхова компанія (Страхування), Рівне
12.2015 − 09.2016 (9 місяців)

- організація роботи офісу (відкриття в м. Рівне)

- напрацювання клієнтської бази.

- продаж страхових продуктів.

- робота з первинною документацією.

Провідний експерт технічного асистансу
ТОВ "Smile Servise" ( "Smile Assistance" ) (Страхування), Київ
05.2015 − 11.2015 (6 місяців)

- врегулювання страхових випадків.

- організація експертизи (огляду) пошкоджень транспортних засобів, збір та підготовка необхідного пакету документів, організація виїзду аварійних комісарів на місце ДТП (страхового випадку).

- заключення договорів з аварійними комісарами та службами технічної допомоги по регіонах.

- організація технічної допомоги водіям транспортних засобів на дорозі.

- контроль за розрахунками з контрагентами.

- підготовка та навчання операторів групи технічного асистансу.

- організація робочого процесі відділу (складання графіку роботи, контроль за якістю роботи операторів, складання скриптів для ведення переговорів

- підготовка та ведення звітної документації.

- робота з клієнтами (надання відповідей на запити клієнтів, організація необхідного, виїзд на місце ДТП, тощо).

- виконання доручень керівництва.

Оператор колл-центра
ТОВ "Smile Servise" ( "Smile Assistance" ) (Страхування), Київ
05.2012 − 04.2014 (1 рік 11 місяців)

- робота з клієнтами компанії: прийом вхідних дзвінків, збір інформації.

- організація допомоги відпочиваючим за кордоном.

- Проект «Інформаційна лінія Honda»:

• консультація клієнтів щодо продукції ТМ «Honda».

• фіксування скарг і пропозицій щодо експлуатаціїї товару.

• формування та відправлення запитів щодо наявності
Затупник керівника групи/ провідний спеціаліст
ТОВ «Кредитекспрес Юкрейн Ел. Ел. Сі.» (Банки), Київ
08.2011 − 05.2012 (8 місяців)

- контроль якості роботи операторів.

- контполь графіка відвідування операторів.

- виконання доручень керівника.

Спеціаліст зі стягнення дебіторської заборгованості
ТОВ «Кредитекспрес Юкрейн Ел. Ел. Сі.» (Банки), Київ
06.2010 − 08.2011 (1 рік 2 місяці)

- ведення телефонних переговорів.

- повернення дебіторської заборгованості.

- ведення системної звітності.

офіс менеджер
ВКП «Укрпромінвест» (Продажі), Київ
03.2009 − 06.2010 (1 рік 3 місяці)

- ведення бази даних.

- ведення документації (створення документів в 1С).

- робота з касовим апаратом.

- спілкування та робота з клієнтами.

- прийом, реєстрація вхідної та витікаючої кореспонденції.

- контроль дебіторської заборгованості.

- аналіз, виконання заказів та результатів поставок.

- ведення звітності.

- виконання доручень керівництва.

Помічник бухгалтера
ТОВ "Фомальгаут - Галичина" (Торгівля\ виробництво), Радивилів
 −

- ведення первинної документації (створення документів в 1С8). - звірка взаєморозрахунків з контрагентами. - проведення інвентаризації та списаня неліквідної продукції. - виконання доручень керівництва.

Освіта

ЛНУ ім. І. Франка (Львів)
Економіст, факультет економіки та підприємства.
повна вища, 09.2012 − 01.2015 (2 роки 4 місяці)
ЛДУ БЖД (Львів)
Пожежна безпека
повна вища, 09.2004 − 05.2008 (3 роки 7 місяців)

Додаткова освіта

 1С Бухгалтерія (8,2)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач Windows MS Office (Excel, Access, Word, PowerPoint, Outlook), Internet. Користувач 1С (7, 8.2).
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Цілеспрямованість, відповідальність, ініціативність, пунктуальність, комунікабельність, високі організаторські здібності, порядність.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору