Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Обов’язки:
- організація наземного обслуговування рейсів авіакомпанії
- порівняльний аналіз цін постачальників авіаційного пального, та його замовлення;
- замовлення харчування, трансферу та готелю для екіпажу
- організація обслуговування вантажних рейсів
- координація роботи служб аеропортів
Обов’язки:
-супровід партнера на всіх етапах договірних відносин
-збір та передача необхідної для підключення сервісу інформації
- координація роботи підрозділів компанії що зайняті в реалізації проекту
-своєчасне реагування на технічні збої в роботі платіжного сервісу
-підготовка аналітичниих звітів
-виконання планових показників KPI
Обов’язки:
- консультація клієнтів щодо комплексу послуг з обслуговування пасажирів VIP, передача замовлень службам аеропорту.
-перевірка рахунків постачальників, підготовка рахунків-фактур, актів виконаних робіт
-контроль своєчасної оплати дебіторської та кредиторської заборгованості;
- підготовка презентацій та комерційних пропозицій
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер по роботі з клієнтами в Києві"