UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по роботі з клієнтами у банківській сфері в Києві
  5. Менеджер по роботі з клієнтами у банківській сфері
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер по роботі з клієнтами у банківській сфері
Дмитрієва Наталія

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер по роботі з клієнтами у банківській сфері

Заблоковано
18 000 грн.
 16 лютого 2021  Місто: Київ
Вік:48 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
 Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Старший експерт відділу реструктуризації клієнтів малого бізнесу Управління по роботі з проблемною заборгованістю
АТ «Райффайзен Банк Аваль» (Банківська сфера ), Київ
09.2011 − 02.2012 (5 місяців)
 Є рекомендації з даного місця роботи
Головний експерт з організації та підтримки Департаменту проблемних активів (помічник Директора Департаменту)
АТ «Райффайзен Банк Аваль» (Банківська сфера ), Київ
03.2010 − 08.2020 (10 років 5 місяців)
  • - Організація, підтримка та вдосконалення процесів роботи Департаменту;
  • - Контроль своєчасності та повноти виконання працівниками Департаменту затверджених стратегій та заходів врегулювання проблемної заборгованості;
  • - Направлення на виконання листів Клієнтів, запитів, пропозицій, а також доручень, розпоряджень директора Департаменту керівникам відповідних структурних підрозділів. Забезпечення додержання терміну виконання вказівок і доручень, що взяті на контроль;
  • - Організація підготовки керівництву Департаменту розпоряджень, проектів відповідей на листи, запити тощо з питань роботи з проблемними кредитами;
  • - Збір та надання інформації згідно запитів НБУ та підрозділу Аудиту (у т. ч. в рамках підготовки до аудиторської перевірки роботи Департаменту). Узгодження заходів, контроль їх виконання. Зберігання листів/ довідок/ службових записок, підписаних та наданих НБУ на паперовому носії;
  • - Виконання вимог з управління операційним ризиком (виконання функцій Operational Risk Manager – менеджер ОР, відповідальний за управління ОР, які стались/ були виявлені в Департаменті. Звітування щодо подій ОР, фінансових наслідків, заходів за подіями тощо);
  • - Планування, організація робочих зустрічей, семінарів, он-лайн конференцій Директора департаменту та співробітників;
  • - Проведення організаційної роботи щодо внесення змін у організаційну структуру ДПК (щодо структури, штатного розпису та чисельності працівників Департаменту, призначення, переміщення і звільнення працівників). Ведення Штатного розпису Департаменту;
  • - Розроблення посадових інструкцій співробітників Департаменту, внесення змін, погодження, підписання , зберігання;
  • - Організація контролю за розподілом вхідної кореспонденції між структурними підрозділами Департаменту, що надходить від структурних підрозділів Банку, судів, державної виконавчої служби, державних органів, зовнішніх підприємств та організацій;
  • - Розроблення, погодження, ведення номенклатури Департаменту;
  • - Оформлення для працівників Департаменту документів для виїздів у відрядження, а також підготовка звітів про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт, введення контролю витрат;
  • - Заведення у систему «Oracle e-Business Suite» рахунків щодо оплати послуг. Закриття дебіторської заборгованості в системі згідно актів виконаних робіт /надання послуг;
  • - Розробка, погодження, підписання довіреностей співробітників Департаменту;
  • - Адміністрування поштової скриньки Департаменту та Директора департаменту;
  • - Забезпечення комунікації з іншими підрозділами Банку;
  • - Надання консультативної та методологічної підтримки та інше.
 Є рекомендації з даного місця роботи
Старший аналітик Управління по роботі з проблемною заборгованістю
АТ «Райффайзен Банк Аваль» (Банківська сфера ), Київ
03.2010 − 09.2011 (1 рік 6 місяців)
  • - Проведення незалежного аналізу кредитної справи клієнтів (надалі – позичальників), укладених з ними угод та виявлення можливих ризиків неповернення кредиту, чи подальшого обслуговування боргу, що погіршують позицію Банку як кредитора та/чи заставодержателя;
  • - Вжиття негайних заходів зі зменшення ризиків неповернення заборгованості позичальників та зменшення юридичних ризиків, що погіршують позицію Банку як кредитора та/ чи заставодержателя у строки та в порядку, передбаченими нормативними документами Банку;
  • - Збір необхідної додаткової (тієї, що не міститься в матеріалах кредитної справи) інформації про позичальників, фінансових та майнових поручителів, з метою прийняття максимально ефективних рішень щодо подальшої роботи з проблемною заборгованістю на ранніх стадіях;
  • - Розробка комплексної подальшої стратегії з повернення проблемної заборгованості позичальників чи повернення кредиту до ризик статусу Standard чи Pre-workout;
  • - Моніторинг дотримання Позичальниками умов затверджених стратегій повернення проблемної заборгованості протягом всього строку супроводження справи Департаментом;
  • - Розробка та впровадження детальних планів заходів щодо повернення проблемної заборгованості позичальників, усунення чи максимально можливе зменшення ризиків за кредитною операцією чи повернення кредиту до ризик статусу Standard чи Pre-workout;
  • - Регулярна комунікація(в разі необхідності) з позичальниками (власниками бізнесу, керівництвом підприємств – боржників), фінансовими та майновими поручителями за допомогою зустрічей, листування і телефонних переговорів, відео конференцій з метою погашення ними кредитної заборгованості. Під час зустрічей та переговорів з позичальниками, поручителями та гарантами вжиття заходів щодо покращення обслуговування боргу та позиції банку щодо забезпечення, в т. ч. шляхом пред’явлення вимог щодо надання додаткової застави чи/та усунення юридичних недоліків;
  • - Виїзди на місце діяльності позичальників(в разі необхідності), з метою отримання об’єктивної інформації про виробничі/складські/офісні потужності позичальника, стан ведення бізнесу, отримання додаткової інформації, необхідної для прийняття рішень щодо подальшої роботи з позичальником;
  • - Підготовка документів по результатам проведених зустрічей з позичальниками, з обов’язковим відображенням позиції позичальника, позиції Банку та рекомендацій щодо можливих шляхів подальшої роботи ( в разі проведення зустрічі);
  • - Підготовка, розгляд та аналіз заявок по позичальниках, щодо доцільності проведення реструктуризації боргу, інших заходів по роботі з проблемною заборгованістю на ранніх стадіях з подальшим винесенням на розгляд Кредитного комітету АТ «Райффайзен Банк Аваль» / Комітету з проблемних кредитів АТ «Райффайзен Банк Аваль». Підготовка висновків щодо оцінки ризиків по запропонованим стратегіям роботи з позичальниками в порядку, передбаченому нормативними документами Банку;
  • - Проведення реструктуризації заборгованості позичальників, в порядку, передбаченому нормативними документами Банку;
  • - Підготовка та проведення кредитних оглядів по позичальникам в порядку та у строки, передбачені нормативними документами Банку. У випадку необхідності ініціювання перед Управлінням по роботі з заставним майном Департаменту корпоративних ризиків перегляду вартості застави;
  • - У випадку необхідності, здійснення максимально оперативного перегляду затвердженої стратегії роботи з позичальниками та коригування планів заходів щодо повернення проблемної заборгованості, усунення чи максимально можливого зменшення ризиків за кредитною операцією чи повернення кредиту до ризик статусу Standard чи Pre-workout;
  • - Погодження з керівництвом відділу стратегії роботи з позичальником, проведення переговорів та впровадження обраної стратегії.
 Є рекомендації з даного місця роботи
Начальник відділу
ТОВ «УКРПРОМБАНК» (Банківська сфера), Київ
05.2006 − 03.2010 (3 роки 9 місяців)
  • - Відкриття поточних рахунків юридичним організаціям та Фізичниим особам – підприємцям;
  • - Відкриття, закриття внутрішньобанківських, кредитних рахунків Банку, зміна параметрів;
  • - Зберігання та супроводження юридичних справ.
економіст
ТОВ «УКРПРОМБАНК» (Банківська сфера), Київ
03.2003 − 05.2006 (3 роки 2 місяці)
  • - Відкриття поточних рахунків юридичним організаціям та Фізичниим особам – підприємцям;
  • - Відкриття, закриття внутрішньобанківських, кредитних рахунків Банку, зміна параметрів;
  • - Зберігання та супроводження юридичних справ.
Касир відділення банку
Всеукраїнський Акціонерний Банк /ВА-БАНК (Банківська), Київ
12.1997 − 03.2003 (5 років 2 місяці)

Освіта

Міжгалузевий інститут управління Міносвіти і науки України  (Київ)
Облік і аудит ( магістр)
повна вища, 10.1999 − 06.2003 (3 роки 8 місяців)
Міжгалузевий інститут управління Міносвіти і науки України  (Київ)
облік і аудит
незакінчена вища, 06.1995 − 09.1999 (4 роки 3 місяці)
Київський кооперативний технікум (Київ)
Бухгалтерський облік контроль та аналіз господарської діяльності
середньо-спеціальна, 09.1993 − 06.1995 (1 рік 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Середній, Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Досвідчений користувач ПК MS Word, MS Excel, MS Outlook, офісною технікою.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальна, пунктуальна, енергійна, цілеспрямована, комунікабельна, швидко адаптуюсь, якісно опановую нові напрямки роботи. Володію високими організаторськими здібностями. Постійно працюю над удосконаленням своїх професійних знань. Роботу виконую ефективно, старанно, звертаю увагу на деталі. Без шкідливих звичок.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору