UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер з обслуговування клієнтів, дірект менеджер, фахівець бек-офісу в Києві
  5. Менеджер з обслуговування клієнтів, дірект менеджер, фахівець бек-офісу
Запропонувати вакансію
Даний шукач вважав за краще приховати свої власні дані

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер з обслуговування клієнтів, дірект менеджер, фахівець бек-офісу

Заблоковано
20 000 грн.
  6 листопада 2024  Місто: Київ
Вік:46 років
Режим роботи:віддалена робота, часткова зайнятість, плаваючий графік роботи
Рубрики: Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі; Інші пропозиції
 Є діти 

Досвід роботи

помічник юриста, менеджер з обслуговування компаній
Назву компанії приховано (Юридичні послуги), Київ
06.2008 − По теперішній час (16 років 8 місяців)

Реєстрація та супровід іноземних компаній. Пряме спілкування безпосередньо з клієнтами. Робота з іноземними агентами щодо обслуговування замовлень. Робота в CRM/1c. Ведення первинної бухгалтерії. Переклад документів з/на англійську.

ТОВ «Дірект Траст Сервісез» (нова назва - ТОВ «Амонд Сміт Лтд»), Київ – юридичний напрямок діяльності – реєстрація та супровід офшорних та інших іноземних компаній і структур dtsltd.com.ua/about-us/

офіс-менеджер
ТОВ «Лінія права» (Юридичні послуги), Київ
10.2005 − 06.2008 (2 роки 8 місяців)
офіс-менеджер
ТОВ «Авіакомпанія «Аеро-Чартер» (Транспортні послуги), Київ
10.2002 − 07.2005 (2 роки 9 місяців)
офіс-менеджер
"Укренергозбут" ЗАТ (Інше), Київ
09.1999 − 10.2002 (3 роки )
офіс-менеджер
"МВМ" АТЗТ (Будівельні послуги ), Київ
05.1998 − 09.1999 (1 рік 4 місяці)

Освіта

Інститут економіка та права "КРОК" (Київ)
міжнародна економіка, факультет післядипломної освіти
повна вища, 10.2004 − 05.2006 (1 рік 7 місяців)
УДПУ ім.М.П.Драгоманова  (Київ)
викладач англіййської мови та зарубіжної літератури
повна вища, 09.1998 − 06.2002 (3 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Середній, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач ПК (MS Office, Adobe Acrobat, 1с та CRM і т.ін.) Досвід письмового перекладу з/на англійську мову. Досвід роботи у складі бек-офісу та account department (формування рахунків в 1с і т.ін., первинна бухгалтерія). Ведення клієнтської бази в 1с.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору