Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Ключова інформація:
• ґрунтовні знання законодавства про працю, практичний досвід кадрової роботи
• навички прийому/звільнення працівників, формування особових справ співробітників, складання штатного розпису, посадових інструкцій, графіка відпусток.
• знання методів обліку та аналізу показників з праці, визначення чисельності штату працівників
Навички і знання
Знання комп’ютера:
• Windows, MS Office, Internet – досвідчений користувач
• 1С, PhotoShop – середній рівень.
Володіння мовами:
• Українська, Російська – вільно.
• Англійська – високий рівень.
• Французька – базовий рівень.
Особисті якості
Аналітичні та організаторські здібності, цілеспрямованість, відповідальність, самоорганізованість, акуратність, комунікабельність, енергійність, оптимізм, креативність, швидко навчаюсь та пристосовуюсь.
Додаткові відомості
Хобі: рукоділля, заняття танцями. Відаю перевагу активному відпочинку на природі: дайвінг, гірські лижі, туристичні походи, велотурзм. Не палю.
2011- теп.час. ТОВ «ВАТІ-Україна»
Посада: менеджер з тендерної роботи (за сумісництвом)
Обов’язки та досягнення: моніторинг ринку, як комерційних, так і державних закупівель, оцінка доцільності участі у торгах, підготовка матеріалів для прийняття рішення про участь у торгах, взаємодія з менеджерами та керівниками відділів по специфіці продукції. Запит та вивчення конкурсної документації, оперативна підготовка повного пакету тендерних пропозицій, участь у конкурсних торгах проведення переговорів з організаторами конкурсів, укладання договорів.
Обов'язки та досягнення: Розсилка комерційних пропозицій з метою залучення нових клієнтів. Розвиток клієнтської бази, професійне побудова відносин, консультування клієнтів по асортименту продукції, організація відвантажень товару клієнту, супровід контрактів.
Посада: менеджер з адміністративної діяльності
Обов'язки та досягнення: діловодство, переклад ділової документації, спілкування з зарубіжними партнерами, робота з міні АТС, маршрутизація вхідних дзвінків, забезпечення життєдіяльності офісу, рекламна діяльність. Побудова кадрового діловодства підприємства «з нуля», ведення кадрової документації, формування штатного розкладу, посадових інструкцій, табелювання робочого часу, оцінка ефективності роботи персоналу, прийом на роботу та звільнення співробітників.
2008-2011 ТОВ Агентство «Книжкова біржа»
Посада: менеджер із закупівель.
Обов’язки та досягнення: робота із замовником – документообіг (ведення переговорів, підготовка договорів, актів, та іншої необхідної документації). Виконання замовлень з мінімальним рівнем рекламацій, переговори з авторами, видавцями, ведення бази постачальників, договірне супроводження, організація постачання замовнику, звітність. Високий рівень самоорганізації, приймання самостійних рішень, досвід ведення ділових переговорів.
2005-2007 Редакція білоцерківського радіо
Посада: оператор.
Обов'язки та досягнення: запис радіопередач, доставка супутніх документів, відстеження трансляцій передач, підготовка звітності.2006-2011 НТУУ "Київський Політехнічний Інститут", Видавничо-поліграфічний інститут, кафедра видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження.
• Менеджмент організації.
2005-2006 Білоцерківський коледж сервісу та дизайну.
• Секретар/оператор ПК.