UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер з постачання, Завідувач складом в Києві
  5. Менеджер з постачання, Завідувач складом
Запропонувати вакансію
Князєв Віталій

Менеджер з постачання, Завідувач складом

Заблоковано
 10 серпня 2022  Місто: Київ
Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: Логістика, доставка, склад; Торгівля, продажі, закупівлі
Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

ВІТАЛІЙ КНЯЗЄВ

Особисті дані: 14.07.1983

м. Київ

Мета: здобуття посади у сфері закупівель (постачання), складської логістики.


Досвід роботи:


Жовт 2017 – теп. час АТ «ОГХК»

Профіль організації: видобуток та збагачення титанових руд.

Посада: економіст, менеджер з постачання відділу з закупівель (централізації закупівель), секретар Комісії з прозорості закупівель.

Обов'язки:

  • перевірка отриманих від підрозділів філій заявок на пряму або тендерну закупівлю товарів, робіт та послуг у частині необхідності придбання, відповідності визначення очікуваної вартості, річного плану закупівель, кода ДК 021:2015, технічних вимог;
  • проведення перемовин з потенційно можливими постачальниками з метою досягнення найвигідніших умов співпраці;
  • підготовка укладення договорів з постачальниками, супровід та контроль їх виконання;
  • збір та перевірка необхідної інформації і документів для розгляду скарг від підрозділів філій або постачальників для подальшого проведення засідань Комісії з прозорості закупівель стосовно включення постачальників до Реєстру недобросовісних учасників, дій або бездіяльності окремих посадових осіб замовника;
  • збір і перевірка необхідної інформації і документів для подальшого написання Листів на Правління відносно укладання Договорів і підписання Додаткових угод філіями.

Досягнення:

  • запобігання корупційній діяльності окремих співробітників підрозділів філій, що призвело до значної економії витрачених коштів на придбання необхідних товарів, послуг і робіт;
  • вдосконалення роботи відділу шляхом чіткого розділення між співробітниками заявок по відповідним категоріям товарів, робіт і послуг;
  • розробка єдиного уніфікованого довідника ТМЦ для філій;
  • збільшення кількості закупівель безпосередньо у виробників.

Груд 2014 – жовт 2017 ТОВ «Дункан Моторс»

Профіль організації: СТО.

Посада: фахівець відділу запасних частин.

Обов'язки:

  • прийом, зберігання, списання ТМЦ і МВЗ;
  • підготовка і проведення інвентаризацій;
  • робота з первинною бухгалтерською документацією (паперові носії, 1С);
  • аналіз складських залишків і пропозицій постачальників з подальшим поповненням складу ТМЦ та МВЗ.

Досягнення:

  • оптимізація розміщення ТМЦ;
  • вдосконалення й коригування роботи БД 1С.

Лип 2008 – серп 2014 ТОВ «Автогалс» Тойота Центр

Профіль організації: продаж автомобілів, передпродажна підготовка

і післяпродажне обслуговування.

Посада: комірник.

Обов'язки:

  • прийом, зберігання, списання ТМЦ і МВЗ згідно зі стандартами якості програми TSM (Toyota Service Management);
  • формування й ведення документації складського обліку в 1С і на паперових носіях;
  • підготовка і проведення інвентаризацій;

Досягнення:

  • розробка й впровадження у виробничий процес нововведень систем TSM і Kaizen (адресне зберігання, дошка комунікації, системи P-to-P та Pre-Pool).

Вер 2003 – лип 2008 ТОВ ВБК «АлМар» (ТОВ «Автодистрибьюшн АлМар»)

Профіль організації: Оптово-роздрібна торгівля запчастинами.

Посада: комірник, заступник завідувача складом.

Обов'язки:

  • прийом, зберігання, реалізація ТМЦ;
  • організація і керівництво роботою складу;
  • забезпечення контролю ведення обліку складських операцій;
  • проведення заходів щодо підвищення кваліфікації працівників складу;
  • підготовка і проведення інвентаризацій.

Досягнення:

  • мінімізація розбіжностей між Базою даних і фактичною наявністю ТМЦ на складі за допомогою пошуку і усунення помилок ведення бухгалтерського обліку;
  • впровадження системи заохочень працівників складу;
  • розділення виробничого процесу роботи складу на окремі складові, що дозволило значно зменшити кількість допущених помилок при збірці і відвантаженні товару;
  • організація роботи складу з мінімальною зупинкою робочого процесу в умовах зміни фізичної адреси;
  • оптимізація роботи складу при значному збільшенні складських приміщень, що знаходяться на різних рівнях.

Освіта:

2004 – 2010 Донецький економіко-гуманітарний інститут

Факультет: Міжнародні економічні відносини

Кваліфікація: Фахівець міжнародної економіки

Наукові роботи і статті:

  • Кон'юнктура світового автомобільного ринку в умовах рецесії;
  • Побудова і апробація моделі дифузного випереджаючого індексу на автомобільному ринку України;
  • Про деякі аспекти вживання випереджаючих індикаторів в прогнозуванні кон'юнктурних змін на товарному ринку.

Професійні навички:

  • навички роботи з комп`ютером: MS Office, Svod, Navision,1C;
  • аналітичний склад розуму;
  • багатозадачність;
  • ведення переговорів з потенційними постачальниками для досягнення найбільш вигідних умов підписання договорів;
  • досягнення поставлених завдань і цілей не завжди тривіальними методами;
  • знання міжнародних систем і вимог роботи складу і управління відповідним підрозділом;
  • розробка і впровадження пропозицій по оптимізації робочих процесів.

Додаткова інформація:

  • знання мов: англійська - вище середнього, українська – вільно, російська – рідна;
  • закордонний паспорт;
  • військовозобов'язаний в запасі;
  • не одружений.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору