Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Обов’язки:
• повне керування замовлень (від отримання товару в Україні, оформлення його і до кінцевого відправлення компанії-замовнику)
• розширення ринку збуту (партнерської бази) та ведення бази
• проведення та створення конференцій, презентацій для "вищої ланки" компаній
Досягнення:
• збільшення бази компаній-партнерів на 15%
• вміння «чути» замовника, максимально керуючи у своїй роботі методом "AIDA"
• мінімізація витрат та прискорення укладання договорів з партнерами, що вже діють
Обов’язки:
• ведення повного циклу замовлення клієнта (від консультації до продажу-реалізації)
• ведення обліку в 1С (проведення рахунків, реалізацій, прихід товару, повернення товару)
• керування та управління роботою персоналом (на початок 5 співробітників; надалі 15 співробітників)
Досягнення:
• "нормалізація" та виведення в "+" неприбуткових магазинів та підтримання їх подальшого успішного функціонування
• розширення клієнтської бази, висока кількість продажів
• успішне керування роботою працівників, які перебували під моїм управлінням
Обов’язки:
• рівень володіння англійською мовою – C1 Advanced
• робота перекладачем - фрілансером на різних проектах та бюро перекладів
• переклад робочої документації, переклад та ведення ділового листування
• супровід замовника, актуалізація замовлення
Досягнення:
• брав участь у розробці (перекладі) пакету документів для відкриття низки фітнес клубів у Києві
• розвиток навичок усно-письмового перекладу різних видів текстів (документації)
• спеціалізація в галузі перекладу технічної документації
Обов’язки:
• переклад робочої документації, розробка турів та маршрутів
• розробка базової програми комплекту турів для ЄВРО - 2012
• був одним із ключових осіб при переговорах з партнерами про створення нового ринку збуту для наших послуг (авіаперельоти з Qatar Аirways)
Досягнення:
• створив базову основу всіх турів компанії для ЄВРО - 2012
• особисті переговори з VIP клієнтами, залучив нових партнерів для співпраці
• співпраця нашої компанії з низкою катарських компаній та готелів у створенні спільних проектів (Qatar Аirways - продаж авіаквитків через нашу компанію)
Обов’язки:
• розробка стратегії розвитку продажів (маркет. політики), нових напрямів діяльності компанії
• ведення переговорів та укладання контрактів з клієнтами, з постачальниками
• організація роботи відділу, підбір та навчання співробітників відділу
Досягнення:
• створення у партнерстві компанії
• успішне управління та організація роботи відділу продажів (2 особи у підпорядкуванні)
• збільшення продажів у 2 рази, існуюча на даний час компанія
• укладання договорів із постачальниками техніки за більш гнучкою ціною
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер з продажу в Києві"