Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- продавець технологічного устаткування для промисловості харчування;
- продавець торговельного обладнання (стелажна група).
Обов`язки директора компанії.
Компанія закрита через воєнні дії в Україні.
-пошук клієнтів, холодні дзвінки, робота зі своєю базою, особисті продажі по всій
Україні;
- участь у держтендерах (підготовка документації, ведення попередніх
переговорів, участь у торгах). Виграні тендери – бюджетні організації та
приватні підприємства (від 300 000 грн.;
Причина звільнення - перенесення роботи з тендерів у хед офіс, м. Запоріжжя.
- організація (в т.ч. підбір персоналу) та координація роботи напрямків: контрактного,
роздрібні, дилерські продажі;
- особисті продажі, участь у тендерах.
Досягнення: розробив та впровадив методику навчання менеджерів з продажу.
Особисто знайшов та навчив 3-х менеджерів з продажу.
Причина звільнення - втрата компанією виробничих потужностей, товару через
пожежу.
- кризовий менеджмент;
- розвиток нових напрямків бізнесу;
- виправлення негативних наслідків діяльності компанії за наявності некомпетентних
управлінських рішень;
- проведено сканування персоналу, вивчено роботу компанії та запропоновано рішення
(структурне та кадрове) для оптимізації роботи компанії;
- виконано декілька особистих проектів.
Причина звільнення – сімейні обставини.
- консультаційні, інші послуги у плануванні та здійсненні проектів «під ключ»
фастфудів, ресторанів;
-пошук замовників;
- розробка техзавдання;
- видача проекту під техзавдання;
- доставка, встановлення, монтаж, запуск в експлуатацію обладнання на об'єкті;
- підбір персоналу;
- розробка технологічних карт;
- контроль роботи персоналу, контроль якості продукції;
- гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання на об'єктах Замовника.
- реалізовано декілька об'єктів, ресторани, цехи з переробки м'ясо-молочної продукції
обов'язки директора юридично самостійного підрозділу
(Україна) російської компанії «Ділова Русь»
- розробка, затвердження та реалізація планів продажу в Україні;
- управління пошуком, залучення клієнтів (кіномереж, дилерів), контроль ефективного
взаємодії із клієнтами;
- управління дебіторською заборгованістю;
- організація та відповідальність за операційну роботу на замовлення, контроль поставок;
- організація та відповідальність за розвиток регіону;
- організація та відповідальність за операційний маркетинг (маркетингові дослідження,
реклама та просування);
- організація та відповідальність за підбір кваліфікованих фахівців;
- організація та контроль юридичного забезпечення організаційної діяльності компанії;
- управління господарською та фінансово-економічною діяльністю компанії;
- відповідальність за фінансово-господарські результати діяльності підприємства перед
центральним офісом (Москва);
- організація роботи та ефективна взаємодія всіх структурних підрозділів
підприємства, підвищення ефективності роботи, зростання обсягів збуту та збільшення
прибутку.
Проведено кризовий-менеджмент та переформатування компанії, підібрано та навчено персонал, оптимізовано поставки продукції, підписано ключові контракти з кіноконцесійними мережами, налагоджено успішну роботу компанії.
Причина звільнення - заміна на московського представника.
-Побудова та розвиток дилерської мережі компанії;
- організація та координація роботи напрямків: контрактного, роздрібного, сервісної служби, складу;
- Маркетингове дослідження ринку продукції, безпосередня участь у формуванні політики продажів;
- пошук клієнтів (в т.ч. VIP), проведення переговорів та укладання контрактів;
- контроль формування замовлень та контроль логістики;
- розробка цінової політики підприємства;
- розробка та контроль проведення рекламних кампаній, виставок тощо;
- ведення та подання звітності, контроль звітності.
- На 70% збільшив дилерську мережу компанії;
- здійснив із «нуля» кілька комплексних проектів ресторанів.
Причина звільнення - Закриття компанії турецькими власниками.
- розробка та здійснення загальної стратегії продажів, контроль продажів;
- особисті продажі проектів;
- організація (в т.ч. підбір персоналу) та координація роботи напрямків: контрактного, роздрібного, дилерського, сервісної служби, логістики, складу;
- аналіз ринку продукції та безпосередня участь у формуванні політики продажів;
- пошук клієнтів (в т.ч. VIP), проведення переговорів та укладання контрактів;
- контроль формування замовлень та контроль логістики;
- розробка цінової політики підприємства;
- розробка та контроль проведення рекламних кампаній, виставок тощо;
- ведення та подання звітності, контроль звітності.
Досягнення: повністю змінив структуру продажу компанії (нові бренди, новий персонал, нова стратегія продажів).
Причина звільнення - Закриття компанії (Україна) власником (Росія) у зв'язку з проблемами хед-офісу (Росія).
- побудова та розвиток з нуля відділу напряму ХОРЕКА;
- організація та координація роботи напрямків: контрактного, сервісної служби, складу;
- маркетингове дослідження ринку продукції, безпосередня участь у формуванні політики продажів;
- пошук клієнтів (у т.ч. VIP), проведення переговорів із закордонними партнерами на місцях, укладання контрактів;
- контроль формування замовлень;
- розробка цінової політики відділу;
- розробка брендової політики;
- розробка та контроль проведення рекламних компаній, виставок тощо, участь у виставках (одне 1-е
місце);
- набір та навчання персоналу відділу;
- ведення та подання звітності, контроль звітності.
Досягнення: вийшов на рівень продажів/міс-60 000 USD.
Причина звільнення- Розділ компанії власниками та продаж мого напряму.
- здійснено стар-ап із продажу систем локального кондиціювання в Україні.
- здійснено проекти із забезпечення системами кондиціювання та вентиляції мережі
Макдоналдз Україна;
- сертифікація продукції Йорк Інтернешнл в Україні.
Причина звільнення- Закриття мого напряму у зв'язку із закриттям заводу з виробництва спліт-систем та заморожуванням подальших програм Макдоналдз Юкрейн.
- організація дилерської мережі (Західна Україна), згодом-вся Україна;
- координація роботи напрямків: контрактної, сервісної служби, складу;
- маркетингове дослідження ринку продукції, безпосередня участь у формуванні політики продажів;
- пошук клієнтів (в т.ч. VIP), проведення переговорів та укладання контрактів;
- контроль формування замовлень;
- участь у розробці цінової політики відділу;
- розробка та контроль проведення рекламних компаній, виставок та
т.д, участь у виставках (2 першіх місця);
- ведення та подача звітності, контроль звітності;
Досягнення -розвиток дилерських продажів побутової техніки;
-успішне керівництво департаментом;
-успішна участь у відкритті та координація подальшої роботи (у своїх брендах) фірмових магазинів з продажу побутової техніки;
- запуск та здійснення кількох рекламних кампаній;
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер з продажу в Києві"