UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер з продажу в Києві
  5. Менеджер з продажу
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер з продажу
Грищук Ігор

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер з продажу

Заблоковано
30 000 грн.
 21 жовтня  Місто: Київ
Вік:61 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

продавець технічний
ЄпіцентрК (Рітейл), Київ
05.2023 − 03.2024 (9 місяців)

- продавець технологічного устаткування для промисловості харчування;

- продавець торговельного обладнання (стелажна група).

директор компанії
ТОВ «ПРОДЖЕКТ ЦЕНТР» (Продаж обладнання для індустрії харчування.), Київ
08.2021 − 08.2022 (1 рік )

Обов`язки директора компанії.

Компанія закрита через воєнні дії в Україні.

менеджер з продажу
ТОВ "МІК" (Виробник та постачальник спецодягу, взуття, ЗІЗ), Київ
06.2020 − 03.2021 (8 місяців)

-пошук клієнтів, холодні дзвінки, робота зі своєю базою, особисті продажі по всій

Україні;

- участь у держтендерах (підготовка документації, ведення попередніх

переговорів, участь у торгах). Виграні тендери – бюджетні організації та

приватні підприємства (від 300 000 грн.;

Причина звільнення - перенесення роботи з тендерів у хед офіс, м. Запоріжжя.

керівник відділу продажів
ТОВ «Седлекс груп» (Виробник та постачальник спецодягу, взуття, ЗІЗ), Київ
07.2018 − 05.2020 (1 рік 10 місяців)

- організація (в т.ч. підбір персоналу) та координація роботи напрямків: контрактного,

роздрібні, дилерські продажі;

- особисті продажі, участь у тендерах.

Досягнення: розробив та впровадив методику навчання менеджерів з продажу.

Особисто знайшов та навчив 3-х менеджерів з продажу.

Причина звільнення - втрата компанією виробничих потужностей, товару через

пожежу.

Директор з розвитку бізнесу
ТОВ «Прем'єр» (Готельні замки, системи відеоспостереження, проектування та монтаж слаботочних систем, готельне TV), Київ
11.2015 − 09.2017 (1 рік 10 місяців)

- кризовий менеджмент;

- розвиток нових напрямків бізнесу;

- виправлення негативних наслідків діяльності компанії за наявності некомпетентних

управлінських рішень;

- проведено сканування персоналу, вивчено роботу компанії та запропоновано рішення

(структурне та кадрове) для оптимізації роботи компанії;

- виконано декілька особистих проектів.

Причина звільнення – сімейні обставини.

фріланс
Фріланс, Київ
09.2013 − 10.2015 (2 роки )

- консультаційні, інші послуги у плануванні та здійсненні проектів «під ключ»

фастфудів, ресторанів;

-пошук замовників;

- розробка техзавдання;

- видача проекту під техзавдання;

- доставка, встановлення, монтаж, запуск в експлуатацію обладнання на об'єкті;

- підбір персоналу;

- розробка технологічних карт;

- контроль роботи персоналу, контроль якості продукції;

- гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання на об'єктах Замовника.

- реалізовано декілька об'єктів, ресторани, цехи з переробки м'ясо-молочної продукції

директор
ТОВ "Ділова Київська Русь" (Поставка та продажі товарів для кіноконцесійного бізнесу, професійного обладнання для індустрії харчування, напівпрофесійного обладнання KitchenAid (ексклюзив на Україну)), Київ
07.2012 − 09.2013 (1 рік 2 місяці)

обов'язки директора юридично самостійного підрозділу

(Україна) російської компанії «Ділова Русь»

- розробка, затвердження та реалізація планів продажу в Україні;

- управління пошуком, залучення клієнтів (кіномереж, дилерів), контроль ефективного

взаємодії із клієнтами;

- управління дебіторською заборгованістю;

- організація та відповідальність за операційну роботу на замовлення, контроль поставок;

- організація та відповідальність за розвиток регіону;

- організація та відповідальність за операційний маркетинг (маркетингові дослідження,

реклама та просування);

- організація та відповідальність за підбір кваліфікованих фахівців;

- організація та контроль юридичного забезпечення організаційної діяльності компанії;

- управління господарською та фінансово-економічною діяльністю компанії;

- відповідальність за фінансово-господарські результати діяльності підприємства перед

центральним офісом (Москва);

- організація роботи та ефективна взаємодія всіх структурних підрозділів

підприємства, підвищення ефективності роботи, зростання обсягів збуту та збільшення

прибутку.

Проведено кризовий-менеджмент та переформатування компанії, підібрано та навчено персонал, оптимізовано поставки продукції, підписано ключові контракти з кіноконцесійними мережами, налагоджено успішну роботу компанії.

Причина звільнення - заміна на московського представника.

– керівник відділу продажів
ТОВ «ПІРАМІТ» ( продажі професійного обладнання для барів, кафе, ресторанів тощо), Київ
01.2009 − 12.2011 (2 роки 10 місяців)

-Побудова та розвиток дилерської мережі компанії;

- організація та координація роботи напрямків: контрактного, роздрібного, сервісної служби, складу;

- Маркетингове дослідження ринку продукції, безпосередня участь у формуванні політики продажів;

- пошук клієнтів (в т.ч. VIP), проведення переговорів та укладання контрактів;

- контроль формування замовлень та контроль логістики;

- розробка цінової політики підприємства;

- розробка та контроль проведення рекламних кампаній, виставок тощо;

- ведення та подання звітності, контроль звітності.

- На 70% збільшив дилерську мережу компанії;

- здійснив із «нуля» кілька комплексних проектів ресторанів.

Причина звільнення - Закриття компанії турецькими власниками.

комерційний директор
ТОВ "Компанія БІО" ( продажі професійного обладнання для барів, кафе, ресторанів тощо), Київ
08.2004 − 01.2009 (4 роки 5 місяців)

- розробка та здійснення загальної стратегії продажів, контроль продажів;

- особисті продажі проектів;

- організація (в т.ч. підбір персоналу) та координація роботи напрямків: контрактного, роздрібного, дилерського, сервісної служби, логістики, складу;

- аналіз ринку продукції та безпосередня участь у формуванні політики продажів;

- пошук клієнтів (в т.ч. VIP), проведення переговорів та укладання контрактів;

- контроль формування замовлень та контроль логістики;

- розробка цінової політики підприємства;

- розробка та контроль проведення рекламних кампаній, виставок тощо;

- ведення та подання звітності, контроль звітності.

Досягнення: повністю змінив структуру продажу компанії (нові бренди, новий персонал, нова стратегія продажів).

Причина звільнення - Закриття компанії (Україна) власником (Росія) у зв'язку з проблемами хед-офісу (Росія).

керівник відділу продажів технології індустрії харчування
ТОВ "МІРС" (Продажі професійного обладнання для барів, кафе, ресторанів тощо), Київ
08.2001 − 08.2004 (3 роки )

- побудова та розвиток з нуля відділу напряму ХОРЕКА;

- організація та координація роботи напрямків: контрактного, сервісної служби, складу;

- маркетингове дослідження ринку продукції, безпосередня участь у формуванні політики продажів;

- пошук клієнтів (у т.ч. VIP), проведення переговорів із закордонними партнерами на місцях, укладання контрактів;

- контроль формування замовлень;

- розробка цінової політики відділу;

- розробка брендової політики;

- розробка та контроль проведення рекламних компаній, виставок тощо, участь у виставках (одне 1-е

місце);

- набір та навчання персоналу відділу;

- ведення та подання звітності, контроль звітності.

Досягнення: вийшов на рівень продажів/міс-60 000 USD.

Причина звільнення- Розділ компанії власниками та продаж мого напряму.

менеджер з продажу систем локального кондиціювання
Представництво "YORK International (США)" в Україні (Продаж систем кондиціювання та вентиляції власного виробництва ), Київ
10.1998 − 03.2001 (2 роки 4 місяці)

- здійснено стар-ап із продажу систем локального кондиціювання в Україні.

- здійснено проекти із забезпечення системами кондиціювання та вентиляції мережі

Макдоналдз Україна;

- сертифікація продукції Йорк Інтернешнл в Україні.

Причина звільнення- Закриття мого напряму у зв'язку із закриттям заводу з виробництва спліт-систем та заморожуванням подальших програм Макдоналдз Юкрейн.

регіональний менеджер з продажу, потім-комерційний директор
СП "VENETEX" (Офіційний дистриб'ютор в Україні концерну ELECTROLUX (торгових марок ELECTROLUX, ZANUSSI, AEG)), Київ
07.1996 − 09.1998 (2 роки 2 місяці)

- організація дилерської мережі (Західна Україна), згодом-вся Україна;

- координація роботи напрямків: контрактної, сервісної служби, складу;

- маркетингове дослідження ринку продукції, безпосередня участь у формуванні політики продажів;

- пошук клієнтів (в т.ч. VIP), проведення переговорів та укладання контрактів;

- контроль формування замовлень;

- участь у розробці цінової політики відділу;

- розробка та контроль проведення рекламних компаній, виставок та

т.д, участь у виставках (2 першіх місця);

- ведення та подача звітності, контроль звітності;

Досягнення -розвиток дилерських продажів побутової техніки;

-успішне керівництво департаментом;

-успішна участь у відкритті та координація подальшої роботи (у своїх брендах) фірмових магазинів з продажу побутової техніки;

- запуск та здійснення кількох рекламних кампаній;

Освіта

Київський політехнічний інститут (Київ)
Інженер-єнергетик
повна вища, 09.1980 − 06.1990 (9 років 9 місяців)

Додаткова освіта

 European Business Association, Київ 2017 р. Школа ефективного менеджменту 2. 2003 р. Тренінг в італійському офісі італійського виробника обладнання для індустрії живлення ANGELO PO. Вивчення виробництва та модельного ряду, відпрацювання взаємодії із закупівель обладнання, взаємодії з усіма департаментами виробника, методики розрахунку та підбору обладнання. 3. «Ефективні продажі» 1999 р. Тренінг в австрійському офісі корпорації YORK International – найбільшого американського та світового виробника обладнання для систем кондиціювання, вентиляції, опалення та холодопостачання. Відпрацювання взаємодії між підрозділами, вивчення особливостей обладнання, методики розрахунку та підбору обладнання, методики ефективних продажів.

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього
Додатково: pre-intermediate

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Розширений користувач Windows, Microsoft Word, Microsoft Excel, 1С.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - комунікабельність, успішний досвід переговорів та продажів на найвищому рівні; - розвинені лідерські якості; - підприємницький склад та сильні адміністративно-організаційні здібності; - вміння швидко адаптуватися до ситуації, що змінюється; - вміння працювати та швидко приймати рішення у стресових ситуаціях; - високий рівень внутрішньої відповідальності; ВОДІЙСЬКІ ПРАВА: Категорія Б з 1998 року. Власне авто.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору