Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- робота з туристичною базою, володіння веб-сервісами пошуку та формування туристичних програм, розробка індивідуальних та групових турів, досвід роботи з клієнтами, досвід особистих подорожей, підготовка документів для оформлення паспортів та віз, бронювання готелів та квитків, формлення страхових полісів;
- навички управління персоналом (7 чол.);
- ознайомилення з роботою бухгалтерської програми 1С;
- вільне володіння комп'ютерними програмами Word та Excel;
- діловодство, ведення документообігу, ділове листування, рішення форс-мажорних ситуацій в оперативному режимі;
- великий досвід роботи адміністратора культурних закладів, спілкування зі спонсорами та меценатами, а також організації та проведенні великих концертних програм на вищому рівні
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер з продажу, Администратор, Офіс-менеджер, Помічник керівника в Києві"