Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Робота в Україні
- →
- Резюме
- →
- Резюме в Тернополі
- →
- Резюме Менеджер з продажу, офіс -менеджер, менеджер з постачання, помічник керівника в
- →
Менеджер з продажу, офіс -менеджер, менеджер з постачання, помічник керівника
Дане резюме вже не актуально.Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.
Знайти схожі резюме Менеджер з продажу, офіс -менеджер, менеджер з постачання, помічник керівника
Заблоковано
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики:
Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • Навики грамотної презентації послуг, продукції;
• Навики залучення клієнтів;
• Уміння вести переговори;
• Знання ділового етикету;
• Досвідчений користувач ПК, оргтехніки та офісних програм (MS Word, Exel, PowerPoint), Internet Explorer, Mozilla,
• мови: англійська —середній рівень, російська – добре, українська — рідна;
Водійські права кат. А В С.Можливість використання власного автомобіля!
Березень 2013 – Грудень 2013 р. АТ «Райффайзен Банк Аваль», на посаді економіста.
Сфера діяльності: надання банківських послуг.
Функціональні обов'язки :
1. Консультування клієнтів;
2. Залучення клієнтів та виконання планових показників Відділення;
3. Продаж депозитів та відкриття поточних рахунків юридичним особам;
4. Обслуговування депозитів та поточних рахунків юридичним особам;
5. Продаж беззаставних кредитів юридичним особам;
6. Продаж карткових рахунків юридичним особам;
7. Обслуговування карткових рахунків юридичним особам;
8. Продаж карткових рахунків юридичним особам (з кредитною лінією);
9. Продаж та обслуговування інших супутніх продуктів Банку;
10. Контроль за сплатою комісій, передбачених стандартами продуктів;
11. Робота з зарплатними проектами;
12. Пошук та залучення клієнтів по продукту "Еквайринг", збір пакету документів та підписання договорів;
13. Здійснення фінансового моніторингу;
14. Звірка та формування «Документів дня» Відділення;
15. Робота з бланками суворої звітності та іншими цінностями;
16. Ведення позабалансового обліку цінностей;
17. Обслуговування банкоматів в межах наданих повноважень;
18. Опрацювання запитів клієнтів;
19. Участь у процесі відкриття/закриття операційного дня;
20. Ведення діловодства у межах наданих повноважень.
Причина звільнення: незадовільна заробітна плата, відсутність кар’єрного росту.2003 – 2006 р. Закінчив Бережанський агротехнічний інститут за напрямом «Економіка підприємництва», за спеціальністю «Економіка підприємництва». Отримав диплом молодшого спеціаліста.
2006 - 2009 р. Закінчив Тернопільський національний економічний університет за напрямом підготовки «Менеджмент організацій» , за спеціальністю ”Менеджмент і правове забезпечення в АПК ”. Отримав диплом магістра.