UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Тернополі
  4. Резюме Менеджер з продажу, офіс -менеджер, менеджер з постачання, помічник керівника в
  5. Менеджер з продажу, офіс -менеджер, менеджер з постачання, помічник керівника
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер з продажу, офіс -менеджер, менеджер з постачання, помічник керівника

Заблоковано
2 500 грн.
 22 січня 2017  Місто: Тернопіль
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики:

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • Навики грамотної презентації послуг, продукції; • Навики залучення клієнтів; • Уміння вести переговори; • Знання ділового етикету; • Досвідчений користувач ПК, оргтехніки та офісних програм (MS Word, Exel, PowerPoint), Internet Explorer, Mozilla, • мови: англійська —середній рівень, російська – добре, українська — рідна; Водійські права кат. А В С.Можливість використання власного автомобіля! Березень 2013 – Грудень 2013 р. АТ «Райффайзен Банк Аваль», на посаді економіста. Сфера діяльності: надання банківських послуг. Функціональні обов'язки : 1. Консультування клієнтів; 2. Залучення клієнтів та виконання планових показників Відділення; 3. Продаж депозитів та відкриття поточних рахунків юридичним особам; 4. Обслуговування депозитів та поточних рахунків юридичним особам; 5. Продаж беззаставних кредитів юридичним особам; 6. Продаж карткових рахунків юридичним особам; 7. Обслуговування карткових рахунків юридичним особам; 8. Продаж карткових рахунків юридичним особам (з кредитною лінією); 9. Продаж та обслуговування інших супутніх продуктів Банку; 10. Контроль за сплатою комісій, передбачених стандартами продуктів; 11. Робота з зарплатними проектами; 12. Пошук та залучення клієнтів по продукту "Еквайринг", збір пакету документів та підписання договорів; 13. Здійснення фінансового моніторингу; 14. Звірка та формування «Документів дня» Відділення; 15. Робота з бланками суворої звітності та іншими цінностями; 16. Ведення позабалансового обліку цінностей; 17. Обслуговування банкоматів в межах наданих повноважень; 18. Опрацювання запитів клієнтів; 19. Участь у процесі відкриття/закриття операційного дня; 20. Ведення діловодства у межах наданих повноважень. Причина звільнення: незадовільна заробітна плата, відсутність кар’єрного росту.2003 – 2006 р. Закінчив Бережанський агротехнічний інститут за напрямом «Економіка підприємництва», за спеціальністю «Економіка підприємництва». Отримав диплом молодшого спеціаліста. 2006 - 2009 р. Закінчив Тернопільський національний економічний університет за напрямом підготовки «Менеджмент організацій» , за спеціальністю ”Менеджмент і правове забезпечення в АПК ”. Отримав диплом магістра.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору