Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Аналіз ринку;
Пошук нових потенційних клієнтів, отримання нових проектів, встановлення
дзвінків;
Внесок у бренд компанії (різні канали — Upwork, LinkedIn тощо);
Збільшення присутності компанії на різних торгових майданчиках;
Пошук альтернативних каналів лідогенерації;
Активне дослідження цільової аудиторії, створення презентацій;
Виявлення потреб клієнтів і робота з запереченнями;
Звіт про щоденний, щотижневий і місячний прогрес;
Комунікація з міжнародними клієнтами;
Активна співпраця з технічними та маркетинговими командами;
Участь у мітингах, дослідження, оцінка нових джерела та каналів продажів;
Робота з базою даних потенційних клієнтів;
Планування та документування всіх дій, пов'язаних з продажами в CRM- системі (Hubspot).
Аналіз спортивного ринку, написання стратегії та пошук клієнтів
(лідогінерація);
Ведення особистого блогу (написання статей, фотографія, аналіз);
Консультування клієнта з питань фізичної активності та здорового способу
життя
Складання раціону харчування з урахуванням цілей, стану здоров'я,
особливостей організму
Розвиток стратегій щодо збільшення кількості клієнтів;
Рекомендації з БАДів (після відвідування лікаря), за необхідності;
Можливість роботи з корпоративними клієнтами;
• активний пошук клієнтів;
• робота з великим обсягом інформації (робота на всі клуби мережі);
• формування клієнтської бази;
• досвід ведення переговорів;
• навички активного продажу;
• підготовка та проведення зустрічей та презентацій;
• складання облікової документації;
• оформлення угод;
• вхідні, вихідні дзвінки;
• ведення документації;
• складання та ведення фінансової звітності;
• вирішення проблем, пов'язаних з ключовими клієнтами;
• моніторинг ринку;
• аналіз системи діяльності компанії;
• пошук та навчання нових співробітників;
• ведення клієнтської бази;
• ведення переговорів;
• підготовка та проведення зустрічей та презентацій;
• супровід продажів (підтримка клієнтів)
• оформлення угод;
• вхідні, вихідні дзвінки;
• ведення документації та фінансової звітності;
• вирішення проблем, пов'язаних з ключовими клієнтами;
• взаємодія із постачальниками;
• збирання та аналіз потреб клієнта та їх формалізація;
• оцінка фінансових можливостей клієнта;
• моніторинг ринку;
• ведення, звіряння документації;
• ведення та складання звітності;
• складання аналітичних записок на вимогу керівництва;
• ведення кореспонденції;
• аналіз, стан взаєморозрахунків із компанією;
• аналіз фінансово-господарської діяльності;
• Вирішення питань прийняття майна у заставу, його оцінки, забезпечення зберігання та звернення стягнення на майно;
• підготовка та узгодження проектів договорів застави, іпотечних договорів, договорів, пов'язаних із забезпеченням відповідного зберігання заставного майна;
• проведення операцій з Державним реєстром обтяженого рухомого майна, Державним реєстром іпотек;
• проведення контролю договорів застави та іпотечних договорів;
• здійснення моніторингу майна, що перебуває у заставі;
• робота з листами щодо внесення записів обтяження заставного майна;
• ведення оціночної бази з ФФБ;
• перевірка документів щодо проведення валютних операцій клієнтів банка;
• знання банківських процесів.
• робота з клієнтами: консультація клієнтів щодо банківських продуктів (як попередня, так і вже існуючих),
• залучення клієнтів, ведення;
• видача довідок та дозволів,
• моніторинг проблемних угод та ситуацій,
• розгляд, претензій, заяв; формування документів дня;
• робота із нестандартними ситуаціями.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер з продажів, менеджер по работі с партнерами в Києві"