Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Контроль заключення експортних договорів (контрактів) з покупцем, додаткових угод, спецификацій та
надання їх оригіналів оформлених належним чином до бухгалтерії.
Підготовка та надання покупцеві сформовані документи по відвантаженню товару.
Підготовка та надання митному брокеру документів для оформлення Попередніх Митних Декларацій, Вантажно Митних Декларацій. Підготовка та надання Покупцю інвойсів/рахунків, видаткових накладних та актів прийому-передачі товару
Інформування бухгалтерії підприємства про вивантаження в порту товару, перетин кордону та інше, що стосується реалізації товару.
Надання звітністі до підрозділів Товариства, за запитом, що стосується надходження коштів по договорам/контрактам Товариства.Внесення всих експортних даних до бази даних Товариства.Підготовка матеріалів для оформлення претензії експедитору при понаднормовій втраті вантажу.
Підготовка всих необхідних документів для отримання від державних органів фітосанітарних посвідчень.
Підготовка документів для проходження акредитації у покупців.
Робота в програмі елеваторів.
Штат 500 чол.
Оформлення прийняття на роботу, переведення, переміщення і звільнення працівників відповідно до
законодавства про працю, положень, інструкцій. Робота з базою 1С 8 ЗУП, (табель, штатний розпис і т.д.),
ведення трудових книжок, облік відпусток, облік особливих категорій працівників. Облік трудових книжок,
надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток, контроль його дотримання, ведення звітності
по роботі з кадрами. Формування і ведення особових справ працівників, забезпечення їх зберігання з
дотриманням вимог законодавства у сфері захисту персональних даних. Забезпечення відповідністі
кадрової документації законодавства у сфері праці, у сфері захисту персональних даних.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер із зовнішньоекономічної діяльності, Помічник керівника, Інспектор з кадрів в Сумах"