UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджерка з сервісу та продажів CRM системи в Києві
  5. Менеджерка з сервісу та продажів CRM системи
Запропонувати вакансію
Волинець Оксана

Менеджерка з сервісу та продажів CRM системи

Заблоковано
 17 липня  Місто: Київ
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; Реклама, маркетинг, PR; Торгівля, продажі, закупівлі
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Аналітична та сервісно-орієнтована менеджерка з 8-річним досвідом у В2С сегменті, з

яких 5 років працює повністю віддалено. Впроваджую рішення для покращення

якості сервісу та лояльності клієнтів. Створюю внутрішні інструменти, передаю знання

команді, працюю гнучко та самостійно. Активно розвиваюся в цифровому маркетингу

та орієнтуюся на виключно дистанційні вакансії, пов’язані з сервісом, операціями

або навчанням.


Ключові компетенції

● Сервісна аналітика: збір фідбеку, follow-up дзвінки, покращення процесів

● CRM: Bitrix24, AmoCRM, Creatio — впевнений рівень

● Документація та навчання: скрипти, інструкції, презентації, шаблони

● Комунікація & менторство: етична взаємодія з клієнтами, адаптація новачків

● Операційне ведення: Excel, графіки, time-менеджмент, запуск філій

● Проактивність: системне мислення, впровадження ініціатив

● Гнучкість та самостійність: 5 років досвіду віддаленої роботи

● Цифрова орієнтація: активне навчання новим інструментам, початок курсу

цифрового маркетингу


Досвід роботи


Менеджерка з продажу та покращення сервісу

ТОВ «Студія Серебрянських» | 08.2021 – 06.2025

● Обробляла в середньому 40 запитів щодня ( телефон, Instagram, Telegram)

● Розробляла шаблони відповідей, що дозволили скоротити час реакції на

клієнтські запити на 50%

● Консультувала щодо послуг компанії, навчала новачків, створювала внутрішні

навчальні матеріали

● Створювала скрипти, посадові інструкції, презентації та Excel-таблиці для

щоденних операцій

● Брала активну участь у відкритті нових філій — координація процесу адаптації,

розробка правил сервісу

● KPI: досягнення 85% запису на пробне тренування з першого звернення та 75%

доведення клієнта до студії

Менеджерка з продажів

ТОВ «Максі ГІ» | 07.2019 – 03.2020

● Повний цикл продажу: звернення → договір

● CRM, e-mail, месенджери, контроль оплат

Фахівчиня з обслуговування клієнтів

ПАТ «ПриватБанк» | 06.2018 – 05.2019

● Онлайн-консультування, оформлення документів

● NPS понад 90% позитивних відгуків


Ініціативи та кейси:

Врегулювання конфлікту з лояльним завершенням

● Аргументовано пояснила позицію компанії

● Запропонувала знижку → клієнтка прийняла умови та повернулась

Оцінка та покращення сервісу

● Регулярні дзвінки-опитування діючим клієнтам за власними анкетами

● Мотивація через позитивні відгуки, корекція через негативні

● Follow-up після вирішення ситуацій → підвищення довіри


Освіта та розвиток

● Цифровий маркетинг — Beetroot Academy (у процесі проходження)

● «Основи управління командами та проєктами в ІТ» – Prometheus

● Самостійне навчання: Excel, Google Sheets (ознайомчий рівень)

● Англійська мова — активне вдосконалення (мета: B2+)


Додатково

● Орієнтована на дистанційні ролі з лідерською, сервісною або аналітичною

складовою

● Підтримую цінності інклюзивності, рівності та ветеранських ініціатив

● Впевнено працюю самостійно, з системністю та гнучкістю

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору