Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
1.Організація внутрішнього аудиту небанківської фінансової установи (далі – НФУ) згідно законодавства України, вимог НБУ, Міжнародних професійних стандартів внутрішнього аудиту. Оцінка системи внутрішнього контролю НФУ, надання керівництву рекомендацій щодо підвищення ефективності процесів управління ризиками, системи контролю і корпоративного управління. Ризик –орієнтовне планування і проведення аудиторських перевірок. Складання аудиторських висновків, звітів керівництву про результати перевірки для прийняття необхідних заходів щодо усунення недоліків і зауважень. Консультаційні послуги. Участь у Загальних зборах учасників товариства з питань, що належать до компетенції начальника СВА. Моніторинг виконання рекомендацій за результатами аудитів.
2.Розробка з НУЛЯ та підтримання в актуальному стані нормативної бази НФУ.
Проведення аудиторських перевірок (окремі напрямки діяльності філій, ефективність закупівельної діяльності, інформаційно-консультаційних послуг, проведення ПК Євробачення, здійснення операцій з основними засобами, тощо). Складання аудиторських висновків, звітів керівництву про результати перевірки для прийняття необхідних заходів щодо усунення недоліків і зауважень. Участь в формалізації внутрішніх документів щодо проведення внутрішнього аудиту та оцінці системи управління ризиками та внутрішнього контролю.
Методологічне супроводження роботи підрозділу, участь у проведенні семінарів для начальників підрозділів інкасації, перевірки підрозділів інкасації та кас перерахування РУ, взаємозв’язок зі структурними підрозділами ЦА в частині розробки/актуалізації нормативних документів, що стосуються пов’язаних процесів, надання роз’яснень та консультацій працівникам РУ, щодо реалізації поставлених задач, впровадження в практику нормативних документів, участь в комісіях по прийняттю заліків, ревізій кас та сховищ цнностей.
Організація внутрішнього аудиту банку згідно вимог НБУ, Міжнародних професійних стандартів внутрішнього аудиту. Оцінка системи внутрішнього контролю банку, надання керівництву рекомендацій щодо підвищення ефективності процесів управління ризиками, системи контролю і корпоративного управління. Ризик –орієнтовне планування і проведення аудиторських перевірок. Складання аудиторських висновків, звітів керівництву про результати перевірки для прийняття необхідних заходів щодо усунення недоліків і зауважень. Координування взаємозв'язку з зовнішніми аудиторами. Консультування підрозділів. Взаємозв'язок з питань, що належать до аудиторської роботи з НБУ. Участь в зборах Спостережної ради, правління банку, комітетах, робочих групах. Внесення пропозицій щодо доопрацювання / актуалізації внутрішніх нормативних документів, змін умов існуючих і розробка нових продуктів Банку (включаючи тарифи та процентні ставки).
Аудиторські перевірки різних напрямків банківської діяльності, складання звітів керівництву.
Аудиторські перевірки, звіти керівництву, НБУ.
Приведення у відповідність внутрішньої нормативної бази банку.
Координування процесу розробки нормативних документів, складання плану написання внутрішніх нормативних документів банку та контроль його виконання, моніторинг законодавчої бази і надання рекомендацій структурним підрозділом по доопрацюванню, розробці, внесенню змін до нормативної бази для підтримки її в актуальному стані.
Контроль за виконанням процедур, які розмежовують завдання та відповідальність підрозділів і співробітників банку; контроль за виконанням внутрішніх та зовнішніх нормативних актів при здійсненні операцій банку; виявлення операційних ризиків і сприяння прийняттю заходів щодо їх усунення, організація і здійснення раптових ревізій підрозділів і деяких співробітників, які відповідальні за отримання, розподіл, видачу та зберігання грошових і матеріальних цінностей; попередження виникнення несприятливих інцидентів, виявлення чинників, які до них призводять і виправлення або мінімізація наслідків, які призвели до суттєвих помилок; контроль за складанням достовірної, надійної і повної фінансової звітності; забезпечення своєчасної, достовірної та повної інформації керівництву банку про ризики операцій для прийняття ним необхідних заходів і рішень. Участь в розробці внутрішньої нормативної бази, контроль за актуальністю і своєчасністю її поновлення.
Контроль і облік банківських і внутрішньобанківських операцій: відкриття, ведення та закриття рахунків юр. і фіз. особам, складання стат. звітності, звітності в ГБ, податкову, фонди соцстраху, пенсійний фонд; облік ТМЦ, ОЗ, нарахування заробітної плати, тощо. Контроль за укладанням угод по активних і пасивних операціях: параметри, рахунки, види застав.
Внесення пропозицій щодо актуалізації діючих банківських продуктів, тарифів та інших умов обслуговування протягом їх життєвого циклу.
Досвід роботи оператором АРМ - бухгалтера по 3 і 4 моделі ведення коррахунку.
Виконання обов'язків відповідального працівника за здійснення фін. моніторингу.
Контроль за операційної роботою відділення: відкриття, ведення та закриття рахунків юрид. і фіз. особам, кредитними, депозитними та касовими операціями, зведення документів дня. Ведення обліку ПДВ, платіжних карт, валютних операцій, активно-пасивних операцій, індивідуальних депозитних сейфів, банкоматів, банківських металів, платежів населення, грошових переказів, комунальних платежів.
Контроль за введенням угод в опердень (функції БЕК-офісу).
Підписатись на розсилку нових резюме: "Методолог, Аудитор фінансової установи, Експерт по касовим операціям, Комплаєнс спеціаліст в Києві"