UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Начальник/заступник начальника/аналітик відділу супроводження АБС в Києві
  5. Начальник/заступник начальника/аналітик відділу супроводження АБС
Запропонувати вакансію
Суржко Олександр

Начальник/заступник начальника/аналітик відділу супроводження АБС

Заблоковано
  9 червня  Місто: Київ
Вік:43 роки
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

IT application support officer
ІНГ Банк Україна (Банк), Київ
12.2015 − По теперішній час (9 років 7 місяців)

- Розвиток АБС «Б2» згідно з вимогами Change Management (регламент, тестування, бюджетування)

- Супровід та налаштування АБС «Б2»

- Розробка інтерфейсів між АБС Б2 та центральними системами ING

- Розробка положень, правил, інструкцій згідно з вимогами НБУ та внутрішніми вимогами Банку

- Тестування ключових операційних контролів (KCT)

- Data Stewart (Data Management)

- Локальний Project Manager у проекті SWIFT CBPR+ Implementation

- Роботизація банківських процесів на основі платформи Automation Anywhere

Начальник відділу ІТ
АКБ "Траст-Капитал" (Банк), Київ
10.2009 − 12.2015 (6 років 2 місяці)

- Управління підрозділом ІТ банку (4 особи)

- Планування та реалізація ІТ стратегії банку

- Супровід та розвиток АБС «Б2», HRM

- Розробка положень, правил, інструкцій згідно з вимогами НБУ

- Проведення аудиту систем та процесів із залученням зовнішніх компаній, для забезпечення безпеки,      оптимальності та відмовостійкості

- Взаємодія з постачальниками (організація тендерів, укладання договорів)

Начальник/заст. начальника/фахівець відділу супровіду АБС Б2
Альфа-Банк Украина (Банк), Київ
02.2007 − 10.2009 (2 роки 7 місяців)

- Організація та планування роботи відділу (до 8 осіб)

- Супровід та розвиток АБС Б2, eCSpress .

- Організація безперебійної роботи АБС Б2 (більше 3200 користувачів)

- Участь у складанні та реалізації ІТ стратегії банку

- Розробка процесів, процедур та регламентів ефективної взаємодії з іншими підрозділами банку.

- Взаємодія з розробником АБС (CS ltd)

Начальник відділу супроводу ОДБ/Заступник начальника управління ІТ
ПАО "Финексбанк" (Банк), Київ
10.2005 − 02.2007 (1 рік 4 місяці)

- Організація та планування роботи відділу/управління (5 осіб)

- Супровід та розвиток АБС “Б2”, eCSpress , клієнт-банку Bank - On - Line

- Участь у складанні та реалізації ІТ стратегії банку

- Налаштування та супровід АРМ3, New Stat

- Взаємодія з розробником АБС (CS ltd)

В.о. начальника управління ІТ
Філія ВАТ «Міжнародний Комерційний Банк» «Київська дирекція» (Банк), Київ
05.2004 − 07.2005 (1 рік 2 місяці)

- Управління підрозділом ІТ (3 особи)

- Супровід та розвиток АБС Б2, eCSpress , клієнт-банку Bank - On - Line

- Налаштування та супровід АРМ3, New Stat , пошти НБУ

- Відкриття відділень (proCSima , eCSpress)

- Адміністрування Oracle 8 i , ISA , локальної мережі

- Взаємодія з постачальниками (організація тендерів, укладання договорів)

Провідний/головний спеціаліст відділу супроводу ОДБ
КБ «Стоик»/«Европейский Банк Развития и Сбережений» (Банк), Київ
07.2001 − 05.2004 (2 роки 10 місяців)

- Відкриття/закриття ОДБ

- Супровід ОДБ «Мебіус», ProFIX , бухгалтерського модуля ProFIX suite .

- Консультація користувачів.

Освіта

НАУ (Київ)
Факультет післядипломного навчання, Фінанси
повна вища, 09.2006 − 06.2008 (1 рік 9 місяців)
НТУУ «КПІ» (Київ)
ФІОТ, Комп'ютерні Системи та Мережі
повна вища, 09.1997 − 02.2003 (5 років 5 місяців)

Знання мов:

Англійська - Вище середнього, Російська - Професійний (експерт), Українська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Глибокі знання АБС «Б2» та банківських процесів; ITIL; ITSM; Scrum; Agile; СУБД: Oracle; Мови програмування: PL/SQL ; Automation Anywhere;
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Знайти цікаву роботу в галузі банківського ІТ. Реалізувати себе у команді професіоналів. Мати можливість внести у розвиток компанії свій досвід роботи.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору