Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
• Аудит послуги пакування (Клієнтський і внутрішній);
• Ініціювання, розробка та впровадження нових (або поліпшення діючих) послуг упаковки для різних аудиторій клієнтів;
• Оцінка задоволеності послугами пакування;
• Постановка бізнес-вимог щодо змін в послугах пакування;
• Управління витратами;
• Клієнтське тестування;
• Контроль якості пакувальних матеріалів від постачальників;
• Підготовка та впровадження внутрішніх матеріалів (інструкції, правила і т.д.);
• Участь у підготовці навчальних матеріалів;
• Аналіз комерційних показників і формування планів з продажу послуг;
• Формування стратегії розвитку послуг пакування
- регулярний моніторинг спеціалізованих сайтів (Prozorro, Dozorro тощо), торгових майданчиків з оголошення державних та комерційних відкритих конкурсів, тендерів, електронних аукціонів.
- оцінка економічної доцільності участі у торгах, аналіз технічної частини заявок, переговори та листування з організаторами тендерів,
- підготовка цінової пропозиції, що у торгах, укладання договорів, контрактів, контроль поставок, оплат тощо.
• Створення та реалізація стратегії продажів на ринках України, Грузії і Молдови, побудова команди, пошук нових ринків збуту, постачальників і т.д.;
• Розвиток напрямку;
• Аналіз ринку галузі і формування актуального асортиментного ряду;
• Переговори з постачальниками товару, забезпечення вигідних умов співпраці;
• Ведення переговорів з іноземними постачальниками, заключення договорів на поставку товарів;
• Розрахунок затрат і собівартості товарів;
• Підготовка товару до імпорту, погодження експортної документації з постачальником;
• Координація і контроль процесу імпорту товарів;
• Контроль дебіторської заборгованості постачальникам;
• Аналітика і контроль залишків товарів на складі, розрахунок замовлення постачальнику;
• Формування цінової політики;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Планування та бюджетування товарної групи, забезпечення виконання планів продажів;
• Формування складу за товарним напрямку, згідно з потребами Компанії;
• Переговори з ключовими клієнтами компанії;
• Планування і реалізація ефективних маркетингових заходів;
• Консультація за матеріалами і якісне обслуговування клієнтів;
• Підтримка і формування позитивного іміджу компанії.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Начальник відділу в Києві"