Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Організація роботи відділу, керівництво відділом, розподіл посадових завдань та обов'язків між працівниками відділу,
контроль за їх виконанням;
- зустрічі з керівниками підприємств, організацій, установ з питань залучення на обслуговування;
- забезпечення виконання відділенням планових показників з продажу банківських продуктів (платіжні карти, кредитні ліміти, страхові продукти, програми накопичення коштів, грошові перекази та ін..);
- залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів, а також організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення;
- пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування у рамках зарплатного карткового проекту;
- контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні;
- виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення;
- аналіз, планування та проведення заходів по залученню нових пасивів та утримання діючих ресурсів;
- пошук клієнтів, проведення переговорів, презентацій в колективах підприємств та організацій;
- організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; налагодження стійких ділових відносин з партнерами (страхові компанії, нотаріальні контори тщо);
- проведення навчань та тренінгів для підлеглих;
- організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.
- забезпечення виконання відділенням планових показників з продажу банківських продуктів (платіжні карти, кредитні ліміти, страхові продукти, програми накопичення коштів, грошові перекази та ін..);
- залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів, а також організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення;
- пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування у рамках зарплатного карткового проекту;
- контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні;
- виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення;
- аналіз, планування та проведення заходів по залученню нових пасивів та утримання діючих ресурсів;
- пошук клієнтів, проведення переговорів, презентацій в колективах підприємств та організацій;
- організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; налагодження стійких ділових відносин з партнерами (страхові компанії, нотаріальні контори тщо);
- проведення навчань та тренінгів для підлеглих;
- організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.
Досвід роботи в різних галузях банківської сфери, організація роботи колективу для максимального досягнення поставлених цілей, відкриття підрозділу " з нуля" та виведення його в беззбитковість за короткий період. Вміння вести переговори з клієнтами та партнерами, успішна реалізація проектів.
Відповідальність, комунікабельність, ініціативність, ввічливість, вміння спілкуватися з людьми, здатність освоювати нові ділянки та сфери роботи за короткий період, високий рівень концентрації уваги, самостійність у прийнятті рішень, вміння брати на себе відповідальність, активність та висока працездатність.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Начальник відділу, відділення, представництва, філії, дирекції в Києві"