UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Офіс-менеджер в Києві
  5. Офіс-менеджер
Запропонувати вакансію
Резюме Офіс-менеджер
Салій Максим

Офіс-менеджер

Заблоковано
25 000 грн.
 21 квітня 2023  Місто: Київ
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Офісний персонал; Будівництво, архітектура; Робота без кваліфікації
 Перебуваю в шлюбі 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Місце проживання: Київ

Дата народження: 09.06.1980

Бажана посада: помічник директора (не надто великої фірми); офісний робітник

Бажана заробітна плата: 15-30 тис. грн.


Навички

За час роботи в різних компаніях (від поточної роботи і раніше) виконував такі роботи:

  • ведення документообігу компанії (вхідна та вихідна кореспонденція, підготовка договорів, актів виконаних робіт, рахунків та ін.);
  • підготовка тендерної документації (моніторинг на всіх майданчиках, підготовка тендерної документації, участь в торгах);
  • робота з клієнт-банками різних банків (платежі, виписки, статистика якщо бухгалтер тимчасово відсутній);
  • переговори із закупівлі будівельних та інших матеріалів;
  • робота зі сметною документацією, перевірка об’ємів робіт та складання актів виконаних робіт для надання замовнику;
  • покупка/налаштування/невеликий ремонт ПК, ноутбуків, мережевої та офісної техніки (системний адміністратор у системі без сервера для невеликої компанії);
  • робота з розподілу і контролю роботи всередині групи проектувальників (зав. групой);
  • авторський нагляд за будівництвом, робота з субпідрядниками (проектувальниками спеціальних систем, виробниками систем автоматизації);
  • дизайн зовнішньої реклами (робота з замовниками, розробка макетів, додрукарська підготовка, спілкування з друкарнями та ін.);
  • розробка та дизайн невеличких сайтів (html, javascript);
  • Комп'ютерна верстка книг журналів та книг.

Досвід роботи:


Період:

грудень 2021 - по теперішній час

Компанія:

ТОВ «ПРОДЖЕКТ БІЛДІНГ» (м. Київ)

Посада:

Офіс-менеджер, помічник керівника

Обов’язки:

  • ведення документообігу компанії (вхідна та вихідна кореспонденція, підготовка договорів, рахунків, актів та ін.);
  • підготовка тендерної документації;
  • підготовка друкованої документації (брошури, буклети, презентації та інш.) для передачі замовнику (друк, підготовка електронної версії т.п.);
  • покупка/налаштування/невеликий ремонт ПК, ноутбуків, мережевої та офісної техніки (системний адміністратор у системі без сервера для невеликої компанії);
  • у разі відсутності секретаря інші роботи по офісу (підтримка офісу на робочому стані: замовлення канцтоварів, вчасна заправка принтерів, плоттерів та інш.);
  • особисті завдання керівника.

Період:

грудень 2019 – листопад 2021

Компанія:

ТОВ «ТРЕЙД-ВЕСТ» (приємник ТОВ «ІК «СХІДГАЗБУД», зміна назви)

Посада:

Інженер, адміністратор, помічник директора

Обов’язки:

  • ведення документообігу компанії (вхідна та вихідна кореспонденція, попередня підготовка договорів якщо немає юриста та ін.);
  • робота з клієнт-банками різних банків (платежі, виписки, статистика якщо бухгалтер тимчасово відсутній) та ін.;
  • переговори із закупівлі будівельних та ініях матеріалів, з бригадами електриків, будівельників та ін.;
  • підготовка тендерної документації;
  • Робота зі сметною документацією, перевірка об’ємів робіт та складання актів виконаних робіт для надання замовнику;
  • покупка/налаштування/невеликий ремонт ПК, ноутбуків, мережевої та офісної техніки (системний адміністратор у системі без сервера для невеликої компанії).

Період:

січень 2017 – листопад 2019

Компанія:

ТОВ «ІК «СХІДГАЗБУД» (м. Київ)

Посада:

Інженер, адміністратор, помічник директора

Обов’язки:

  • ведення документообігу компанії (вхідна та вихідна кореспонденція, попередня підготовка договорів якщо немає юриста та ін.);
  • робота з клієнт-банками різних банків (платежі, виписки, статистика якщо бухгалтер тимчасово відсутній) та ін.;
  • переговори із закупівлі будівельних та ініях матеріалів, з бригадами електриків, будівельників та ін.;
  • підготовка тендерної документації;
  • Робота зі сметною документацією, перевірка об’ємів робіт та складання актів виконаних робіт для надання замовнику;
  • покупка/налаштування/невеликий ремонт ПК, ноутбуків, мережевої та офісної техніки (системний адміністратор у системі без сервера для невеликої компанії).

Період:

листопад 2015 - жовтень 2017

Компанія:

ПАТ «ІНСТИТУТ ЮЖНІГІПРОГАЗ» (м. Донецьк)

Посада:

Завідуючий проектної групи Автоматизованих систем управління

Обов’язки:

  • Робота з розподілу і контролю роботи всередині групи. Проектування систем автоматизації, розробка проектної, робочої документації, робота з замовниками, підрядниками;
  • Проектування систем автоматизації, авторський нагляд, робота з субпідрядниками (проектувальниками спеціальних систем, виробниками систем автоматизації).

Період:

вересень 2010 - жовтень 2015

Компанія:

ПАТ «ІНСТИТУТ ЮЖНІГІПРОГАЗ» (м. Донецьк)

Посада:

Інженер-проектувальник 2 категорії

Обов’язки:

  • Проектування систем автоматизації, розробка проектної, робочої документації;
  • Проектування систем автоматизації, авторський нагляд, робота з субпідрядниками (проектувальниками спеціальних систем, виробниками систем автоматизації).

Період:

вересень 2008 - серпень 2010

Компанія:

Рекламне Агентство «МІСТРАЛЬ» (м. Донецьк)

Посада:

Керівник відділу дизайну

Обов’язки:

  • Дизайн зовнішньої реклами;
  • робота з замовниками;
  • розробка та затвердження у Замовника макетів рекламної продукції;
  • додрукарська підготовка;
  • сдача макету рекламної продукції до друкарні та ін.

Період:

лютий 2004 - серпень 2008

Компанія:

Рекламне Агентство «МІСТРАЛЬ» (м. Донецьк)

Посада:

Системний адміністратор

Обов’язки:

  • покупка/налаштування/невеликий ремонт ПК, ноутбуків, мережевої та офісної техніки, заправка картріджей та інш.

Період:

листопад 2002 - січень 2004

Компанія:

ТОВ «ВИДАВНИЦТВО СТАЛКЕР» (м. Донецьк)

Посада:

Верстальник

Обов’язки:

  • Комп'ютерна верстка книг журналів та книг.

Період:

1997 - 2002 рік

Компанія:

Донецький Національний Технічний Університет (ДонНТУ)

Спеціальність:

Системи управління і автоматика


Курси, тренінги, сертифікати:

  • Програма професійної підготовки фахівців кошторисної справи: Кошторисна справа і ціноутворення в будівництві (2016 рік);
  • Проектування систем моніторингу стану систем інженерно-технічного забезпечення та будівельних конструкцій будівель і споруд (2012 рік);
  • курси підвищення рівня володіння англійською мовою Pre-intermediate (2012 рік).


Знання програмного забезпечення:

  • Windows (не тільки користуватись але і встановлювати, налаштовувати, пояснювати як працює);
  • MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Project;
  • Adobe Photoshop;
  • CorelDRAW;
  • Abby Finerider;
  • Macromedia HomeSite, Flash (хоча зараз вже неактуально) и ін. для web-розробки;
  • Програми для верстки: Adobe (PageMaker, InDesign), QuarkXPress (хоча вже підзабув);
  • Поштові програми, браузери, месенджери, антивіруси, програми для оптимізації комп'ютера, програми віддаленого доступу та інш.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору