Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Відповіді на телефонні дзвінки;Організація роботи офісу: Пошук і закупівля канцелярії, необхідних товарів для офісу(кава/чай);Контроль за чистотою, контроль за медикаментами,усунення поломок;Заправка катріджів;Ведення офісних витрат, документообігу (реєстрація, скан, підготовка договорів для підписання; розприділення по відділам, занесення до базиERP.Робота з вхідною / вихідною кореспонденцією, відправка пошти та нової пошти;Курєрська служба ( графік, маршрути, таксі);Організація заходів (корпоративи, тематичні вечірки та виготовлення реквізиту тощо); Контроль днів народжень працівників компанії, закупка квітів;Інформаційно-аналітична підтримка керівника (пошук і обробка необхідних данних; Організація зустрічі клієнтів і гостей компанії;Виконання особистих доручень керівника;Координація travel-напрямку (купівля квитків, бронювання проживання).Закупка подарунків на новорічні свята клієнтам компанії, працівникам та їх дітям.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офіс-менеджер в Києві"