Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
• Підтримка і координація комфортного функціонування офісу.
• Контроль і координація роботи служб, що обслуговують офіс.
• Прийом, переадресація дзвінків та звернень.
• Прийом, реєстрація та розподілення кореспонденції.
• Прийом відвідувачів та забезпечення ділових зустрічей в офісі.
• Ведення первинного документообігу.
• Взаємодія з кур'єрськими службами.
• Організація закупівлі канцелярських та господарських товарів, продуктів, напоїв для офісу.
• Робота з програмами: 1 С, Вчасно, CRM.
• Дотримання процесу внутрішнього та зовнішнього документообігу компанії.
• Організація перевезень обладнання по Україні.
• Робота помічником бухгалтера.
• Підтримка і координація комфортного функціонування офісу.
• Контроль і координація роботи служб, що обслуговують офіс.
•Прийом, переадресація дзвінків та звернень.
• Прийом, реєстрація та розподілення кореспонденції.
• Прийом відвідувачів та забезпечення ділових зустрічей в офісі.
• Ведення первинного документообігу.
• Взаємодія з кур'єрськими службами.
• Організація закупівлі канцелярських та господарських товарів, продуктів, напоїв для офісу.
• Організація робочих місць співробітників офісу.
• Робота з програмами: 1 С, Е-Docs, Вчасно, M.E.Doc.
• Дотримання процесу внутрішнього та зовнішнього документообігу компанії.
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- робота з усіма видами оргтехніки;
- набір документів Word, Exel;
- підготовка договорів;
- робота на електронному майданчику Prozorro (створення та супроводження процедур закупівель/спрощених закупівель та ін.)
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офіс-менеджер в Києві"