UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Вінниці
  4. Резюме Офіс-менеджер, адміністратор в
  5. Офіс-менеджер, адміністратор
Запропонувати вакансію
Резюме Офіс-менеджер, адміністратор
Топчій Лілія

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяОфіс-менеджер, адміністратор

Заблоковано
10 000 грн.
  3 лютого 2021  Місто: Вінниця
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, плаваючий графік роботи
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Краса та SPA-послуги; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

медичний реєстратор
ПРІОР (Стоматологія), Вінниця
02.2013 − 08.2016 (3 роки 6 місяців)
  • отримання інформації від пацієнтів, встановлення термінів надання послуг у медичному закладі;
  • ведення та зберігання медичних записів пацієнтів у різних системах обліку, у тому числі і в комп’ютерних базах даних;
  • ведення фінансових розрахунків за надані медичні послуги, видача рахунків за отримані процедури;
  • підготовка періодичних статистичних та фінансових звітів;
  • надання інформації про медичні послуги та фінансові умови їх надання в даному медичному закладі
  • направлення пацієнтів до відповідних спеціалістів та передача їхніх медичних документів у кабінети та лабораторії;
  • співпраця з медичним персоналом закладу в питаннях обміну інформацією та документацією з метою ефективного обслуговування пацієнтів;
  • ведення обліку відвідуваності медичного закладу та обліку робочого часу медичного персоналу;
  • організація робочого місця відповідно до принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.
продавець-консультант косметики та парфумерії
Еліт парфум (Роздрібна торгівля), Вінниця
02.2008 − 03.2011 (3 роки )
  • Компетентне ввічливе обслуговування відвідувачів в торговому залі. Надання грамотних консультацій з будь-яких питань, що стосуються продукції та здійснення покупки. Створення комфортних умов для вибору товару.
  • Підрахунок вартості покупки, супровід покупця до каси, пояснення умов гарантійного обслуговування.
  • Передпродажна підготовка товару: розпакування, перевірка кількості продукції, відповідність найменуванням, огляд на наявність пошкодження, маркування.
  • Підготовка до роботи торгового залу: контроль наявності товару і цінників на ньому, розміщення товару відповідно товарними групами, підтримання чистоти в залі.
  • Участь в інвентаризації товару також входить в обов’язки продавця - консультанта.
  • При необхідності продавець-консультант повинен виконувати обов’язки касира і вміти оформити покупку на касі.

Освіта

Європейськи Інститут Фінансів, Інформаційних Систем, Менеджменту і Бізнесу (Вінниця)
Фінанси
повна вища, 09.2004 − 02.2009 (4 роки 5 місяців)

Додаткова освіта

 2007 р. курси 1-С бухгалтерія

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Початковий

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Вільний користувач ПК. Word, Excel, 1-С бухгалтерія.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Працьовита, комунікабельна, не конфліктна, легко находжу спільну мову в колективі, повністю віддаюся роботі. Люблю проводити час з родиною та багато гуляти.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Мета пошуку- напрацювання досвіду роботи та фінансова незалежність. Побажання- висока заробітня плата, кар‘ єрний ріст та хороший дружній колекти.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору