Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Головний бухгалтер з досвідом роботи 3 роки.
Працювала в аутсертинговій організації. Маю досвід роботи з різними клієнт-банками, Медок, електронний кабінет, 1С підприємство 7.7, 8.2,8.3, 1С для аграріїв, MS Word, Excel.
Обов`язки:
1. Робота з клієнт-банком, оплата рахунків.
2. Розрахунки з постачальниками та покупцями, акти звірок.
3. Збір, систематизація, правильне оформлення первинних документів.
4. Контроль стану розрахунків з бюджетом, своєчасна виплата усіх податків та подача фінансової, податкової та статистичної звітності.
5. Виписка, реєєстрація та розблокування податкових накладних.
5. Нарахування та виплата ЗП., інших виплат працівникам.
6. Податковий облік.
7. Кадровий облік та ведення кадрової документації.
8. Складський облік.
9. Ведення ФОП усіх систем оподаткування.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Оператор 1С в Києві"