Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Слідкувала за тим, щоб всі поточні документи, а також накази керівництва були оформлені належним шляхом. Заняття телефонних дзвінків, заняття документації, зберігання та облік документації, контроль кореспонденції, оформлення наказів і т.д.
Оформлення листів, запитів - тобто ведення переписки з партнерми, клієнтами або постачальниками на прохання безпосереднього начальника.
Оформлення квитків авіа, жд сполучення для відрядження.
А також забезпечення усим необхідним для роботи співробітникам офісу.
Організовувала роботу з рекламування послуг, що надаються з метою їх просування на ринки збуту, інформуючи споживачів про переваги якості послуг, що рекламуються;
Пошук потенційних покупців .
Вела роботу з клієнтами, які вперше звернулися до фірми – це, в основному, консультування по телефону.
Підтримка і ведення ділових переговорів з клієнтами, спрямованих на інтереси компанії – оцінка потреб покупців.
З’ясування потреб покупців.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор, офіс-менеджер в Києві"