Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Формування графіка робочого дня керівника, підготовка до підписання службової документації, реєстрація наказів та розпоряджень, прийом дзвінків, прийом відвідувачів, оформлення відряджень, підготовка нарад та відеоконференцій, виконання доручень керівника.
Ведення кадрового обліку, допомога у підборі та адаптації персоналу, первинна бухгалтерія, ведення документообігу, складання звітів, підготовка листів та наказів, планування робочого дня керівника, забезпечення життєдіяльності офісу, прийом відвідувачів, організація корпоративних заходів.
Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, систематизація та ведення документообігу, ведення номенклатури, архіву, прийом та розподіл телефонних дзвінків, відправка листів, виконання доручень директора.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Помічник директора в Черкасах"