Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Ведення кадрового діловодства (прийняти на роботу, звільнення, відпустки). Робота з електронними лікарняними. Ведення військового обліку.
Стежила за станом медичної документації, своєчасним відновленням, дотриманням у приміщеннях архіву умов, необхідних для забезпечення їхнього збереження. Видання архівних копіій та документів, ведення їхнього обліку. Складання звітності щодо роботи архіву. Підготовка номенклатури справ закладу
Перевірка на відповідність вимогам законодавства посадових інструкцій, робочих інструкцій, положень про структурні підрозділи закладу. Відповіді на запити щодо розшуку осіб. Ведення сайту закладу
Підписатись на розсилку нових резюме: "Секретар керівника, помічник юриста в Черкасах"