Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)
Vist (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Київ
07.2023 − 09.2023 (2 місяці)
- Взаємодія з відділом продажів: збір та аналіз інформації про конкурентне середовище та рекомендації щодо збільшення обсягів продажів та розвитку асортименту;
- Розробка рекомендацій щодо ефективних акцій та мотиваційних програм для відділу продажів, адміністрування поточних акцій та мотиваційних програм;
- Робота з бренд обладнанням;
- Просування новинок асортименту;
- Ведення необхідної звітності;
- Робота з рекламною продукцією (прайси), банерами, зразками (підготовка презентерів), сувенірною продукцією (розподілення по відділах продажів, передача).