Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Кобилинська Оксана Миколаївна
Помічник керівника, адміністратор, 25 000 грн
Повна зайнятість.
Вік: 39 років
Місто: Київ
Контактна інформація
Телефон: 067 687-32-91
Ел. пошта: o.n.kovrigina1984@gmail.com
Досвід роботи
Помічник директора підприємства
з 11.2017 по нині
ТОВ "Саус Вест Експрес", Київ (кур'єрські послуги)
Операційна діяльність підприємства, первинна бухгалтерія (базовий рівень роботи в 1С), корпоративна культура підприємства, обов’язки адміністратора. Співпраця з інтернет-магазинами – логістичне направлення.
Робота в Інтернет-магазині - менеджер
з 03.2023 по 10.2023 (8 місяців) – робота в CRM – системі, супроводження роботи ІМ, прийом замовлень, робота з постачальниками та клієнтами ІМ, формування та відправка замовлень, робота з перевізниками – Нова Пошта, УкрПошта, кур’єрська служба.
Керівник відділу контролю якості
з 08.2015 по 10.2017 (2 роки 2 місяці)
ТОВ "Аргумент Телеком", Житомир/Київ (контакт-центр)
Відкриття даного відділу в КЦ. Написання бізнес-процесів відділу. Розробка форм оцінок та інструкцій по процесам відділу. Приймання атестацій у кандидатів та прослуховування/оцінка працівників по коректності інформування клієнтів і роботи в цілому. Звітність та аналітика показників відділу. Виконувала обов'язки адміністратора КЦ - 1 рік 6 місяців.
Оператор ІКМ, менеджер з продажу, верифікатор, менеджер ОКК
з 06.2012 по 08.2015 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "Телеконтакт Житомир", Житомир (контакт-центр)
Старший касир банку
з 11.2009 по 09.2011 (1 рік 10 місяців)
Клиринговый Дом, АБ, Житомир (банк)
Прийом і перерахунок інкасації; робота з прибутковими, витратними касовими документами, з оголошеннями на внесок готівкою, з чековими книжками; підготовка грошових коштів для завантаження банкоматів; здійснення валютний-обмінних операцій; формування касових звітів дня.
Касир банку
з 07.2007 по 11.2009 (2 роки 4 місяці)
Райффайзен Банк Аваль, Житомир (банк)
Прийом готівки протягом операційного дня; виконання операцій з приймання, визначення справжності та платіжності грошових білетів, перерахування, обліку, сортування, зберігання готівки та інших цінностей; видача готівки; формування, пакування оформлення грошових банкнот; здійснення операцій за допомогою пластикових карток; здійснення валюто-обмінних операцій з готівковою валютою з оформленням належним чином бухгалтерських документів; проведення виплат та відправка грошових переказів; оформлення касових та бухгалтерських документів, які пов'язані з роботою на протязі операційного дня.
Старший продавець
з 09.2006 по 03.2007 (6 місяців)
ТОВ "Дастор"/"ЕКО", Житомир (продовольчі товари)
Операціоніст
з 10.2005 по 02.2006 (4 місяці)
УкрСиббанк BNP Paribas Group, Житомир (банк)
Проведення та оформлення бухгалтерських операцій; приймання та опрацьовування платіжних документів; ведення документації відділення, забезпечення і зберігання; робота по залученню клієнтів на розрахунково-касове обслуговування; відкриття та ведення поточних, депозитних рахунків; здійснення неторгових операцій.
Освіта
Житомирський державний технологічний університет
Економіка підприємства, Житомир
Вища, з 2001 по 2006 – денна форма навчання
Професійні та інші навички
Знання мов
Додаткова інформація
Швидко навчаюсь новому, легко знаходжу спільну мову з колективом. Працелюбність, відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, бажання постійного професійного росту та поширення знань. Лідерські та управлінські якості.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Помощник руководителя в офис в Києві"