Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Власова Олена
OCОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ
Дата народження26 червня 1982 р.
Сімейний станЗаміжня
Адреса Рівне, вул.Соборна 364/1
ОСВІТА
Український державний університет водного господарства та природокористування2004 рік
Отримала повну вищу освіту та звання спеціаліста за спеціальністю «Гідромеліорація», та здобула кваліфікацію інженера - гідротехніка (диплом з відзнакою).
Український державний університет водного господарства та природокористування 2003 рік
Отримала базову вищу освіту та звання бакалавра за напрямком підготовки 0926 «Водні ресурси» 6.092600 «Гідромеліорація»(диплом з відзнакою).
ДОСВІД РОБОТИ
Фахівець зі збуту товару 01.10.2006 - по сьогоднішній день
ТОВ «Орімі Україна» (регіон.представник) Рівне і Рівнен.обл., Україна
виробник чайно-кавової продукції
ТМ «Greenfield», «TESS», «Принцеса Нурі»,
«Принцеса Ява», «Принцеса Канді», «Принцеса Гіта»
кава «Жокей»,кава «Jardin», кава «Piazza del Café»
В обов’язки входить адміністративна, аналітична, координаційна та організаційні роботи у Рівненському регіоні. Робота з дистриб'юторам, СВ, мерчендайзерами, торговими агентами, ключовими та лінійними торговими точками, ринками. В підпорядкуванні СВ, мерчендайзери, СВ і ТА дистриб’ютора(до 20чоловік).
Адміністративні обов’язки: Координування і контроль збуту продукції через торгівельних представників і дистриб'ютора. Контроль наявності асортименту в торговельних точках регіонів. Організація, навчання і контроль рекламних заходів і BTL- заходів у регіоні.
Аналітичні обов’язки: Розроблення і аналіз клієнтської бази по закріпленій території . Аналіз представленості торгових марок ТОВ «Орімі Трейд» і торгових марок конкурентів та підготовка аналітичних звітів для подальшого розгляду керівництва. Аналіз продажів в розрізі ТМ поквартально, рік до року, по маршрутам. Робота з залишками, АВС аналіз. Зняття STORE – CHECKа в програмі SPOT2R та його оцінювання; Формування звітності у програмі SPOT2D та аналіз даних; діяльності конкурентів та ефективності роботи торговельних точок.
Планування квартальних планів дистриб’ютора по ТМ, з помісячною розбивкою на ТК.
Виявлення потреб, можливостей кінцевого споживача, з подальшою розробкою акційних просувань для ТТ дистриб’ютора і можливості бути пріоритетним і конкурентоспроможним на ринку.
Організаційні обов’язки: Консультація і стажування працівників по асортименту компанії і правил мерчандайзенгу. Постановка чітких завдань які відповідають цілям і завданням організації, контроль їх виконання, оцінювання якості роботи персоналу в регіонах, а також внесення рекомендацій для збільшенню ефективності роботи торгової команди.
1. Сумісне складання, разом з СВ щотижневих графіків відвідування ТТ мерчендайзером з урахуванням усіх критеріїв:
- Дня поставки товару або замовлення;
- Оборотність товару;
- таймінгу роботи з товаром (у СКЮ) та залишками відповідно до особливості мережі;
- Принцип пріоритетності ТТ, послідовності маршруту.
2. Здійснення контролю маршрутів GPS-координатами;
3. Проведення зборів із співробітниками (КАЄ, СВ, МЧ , торговою командою)
4. Планування спільних виїздів на ТТ із заповненням звітності
5. Контроль готовності мерчендайзера до виходу на маршрут усім необхідним для роботи (папка): - дозвіл на роботу в мережах (бейдж, лист, сан. книжка і т.д.); - функціональні обов'язки; - інструкція мерчендайзера; - Стандарти компанії; - Прайс і т.д.
6. Проведення анкетування раз на квартал
7. Контроль виконання функціональних обов'язків у тому числі консультувати клієнтів якнайбільше у ТТ
Мерчендайзер 01.07.2004- 30.09.2016
ТОВ «Орімі Трейд» Київ, Україна
виробник чайно-кавової продукції
ТМ «Greenfield», «TESS», «Принцеса Нурі»,
«Принцеса Ява», «Принцеса Канді», «Принцеса Гіта»
кава «Жокей»,кава «Jardin», кава «Piazza del Café»
В обов’язки входили :
1.Виконання графіка відвідування клієнтів, складеного регіональним представником.
2.Оформлення звітності про відвідування торгових точок.
3.Заповнення STOR-CHEK, у процесі виконання роботи з мерчендайзингу.
4.Здійснення викладки товару відповідно до концепції мерчендайзингу компанії.
5.Робота над збільшенням фейсингу (кількість однойменних позицій) та переміщенням на VIP – місця асортименту.
6.Здійснення перевірки правильності заповнення цінника та його розміщення.
7.Консультування покупців у момент викладення товару у торговій точці.
8.Контроль наявності затвердженого асортименту на вітрині; здійснення пошуку можливостей щодо розширення асортименту.
9.Відстеження термінів реалізації товару у торговому ряду з подальшим своєчасним інформуванням регіонального представника.
10.Розміщення та відстеження наявності рекламної продукції у місцях безпосереднього продажу та її цільового використання.
11.Надання детальної інформації про властивості продукції компанії продавцям та персоналу роздрібних торгових точок.
12.Керування у своїй роботі корпоративними стандартами компанії, наказами, посадовою інструкцією.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Водiйськi права кат. «В», особистий а/м.
Успішно пройшла трененігни на тему: «Ефективне управління збутом і мерчандайзинг»; «Ключові управлінські навички»; «Перемовини з сітками» .
Підписатись на розсилку нових резюме: "Регіональний представник в Рівному"