Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Рівному
    4. Резюме Регіональний представник в
    5. Регіональний представник
    Запропонувати вакансію
    Резюме Регіональний представник
    Власова Олена

    Регіональний представник

    Заблоковано
    27 000 грн.
      8 січня  Місто: Рівне
    Вік:40 років
    Режим роботи:повний робочий день
    Рубрики: Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі
     Перебуваю в шлюбі  Є діти 
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Опис

    Власова Олена


    OCОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ​​​​​​​​​​​

    Дата народження​26 червня 1982 р.

    Сімейний стан​​Заміжня

    Адреса ​​​Рівне, вул.Соборна 364/1


    ОСВІТА​​​​​​​​​​​​​

    Український державний університет водного господарства та природокористування2004 рік

    Отримала повну вищу освіту та звання спеціаліста за спеціальністю «Гідромеліорація», та здобула кваліфікацію інженера - гідротехніка (диплом з відзнакою).

    Український державний університет водного господарства та природокористування 2003 рік

    Отримала базову вищу освіту та звання бакалавра за напрямком підготовки 0926 «Водні ресурси» 6.092600 «Гідромеліорація»(диплом з відзнакою).


    ДОСВІД РОБОТИ​​​​​​​​​​​


    Фахівець зі збуту товару ​​​​​01.10.2006 - по сьогоднішній день

    ТОВ «Орімі Україна» (регіон.представник)​​ Рівне і Рівнен.обл., Україна

    виробник чайно-кавової продукції

    ТМ «Greenfield», «TESS», «Принцеса Нурі»,

    «Принцеса Ява», «Принцеса Канді», «Принцеса Гіта»

    кава «Жокей»,кава «Jardin», кава «Piazza del Café»

    В обов’язки входить адміністративна, аналітична, координаційна та організаційні роботи у Рівненському регіоні. Робота з дистриб'юторам, СВ, мерчендайзерами, торговими агентами, ключовими та лінійними торговими точками, ринками. В підпорядкуванні СВ, мерчендайзери, СВ і ТА дистриб’ютора(до 20чоловік).

    Адміністративні обов’язки: Координування і контроль збуту продукції через торгівельних представників і дистриб'ютора. Контроль наявності асортименту в торговельних точках регіонів. Організація, навчання і контроль рекламних заходів і BTL- заходів у регіоні.

    Аналітичні обов’язки: Розроблення і аналіз клієнтської бази по закріпленій території . Аналіз представленості торгових марок ТОВ «Орімі Трейд» і торгових марок конкурентів та підготовка аналітичних звітів для подальшого розгляду керівництва. Аналіз продажів в розрізі ТМ поквартально, рік до року, по маршрутам. Робота з залишками, АВС аналіз. Зняття STORE – CHECKа в програмі SPOT2R та його оцінювання; Формування звітності у програмі SPOT2D та аналіз даних; діяльності конкурентів та ефективності роботи торговельних точок.

    Планування квартальних планів дистриб’ютора по ТМ, з помісячною розбивкою на ТК.

    Виявлення потреб, можливостей кінцевого споживача, з подальшою розробкою акційних просувань для ТТ дистриб’ютора і можливості бути пріоритетним і конкурентоспроможним на ринку.

    Організаційні обов’язки: Консультація і стажування працівників по асортименту компанії і правил мерчандайзенгу. Постановка чітких завдань які відповідають цілям і завданням організації, контроль їх виконання, оцінювання якості роботи персоналу в регіонах, а також внесення рекомендацій для збільшенню ефективності роботи торгової команди.

    1. Сумісне складання, разом з СВ щотижневих графіків відвідування ТТ мерчендайзером з урахуванням усіх критеріїв:

    - Дня поставки товару або замовлення;

    - Оборотність товару;

    - таймінгу роботи з товаром (у СКЮ) та залишками відповідно до особливості мережі;

    - Принцип пріоритетності ТТ, послідовності маршруту.

    2. Здійснення контролю маршрутів GPS-координатами;

    3. Проведення зборів із співробітниками (КАЄ, СВ, МЧ , торговою командою)

    4. Планування спільних виїздів на ТТ із заповненням звітності

    5. Контроль готовності мерчендайзера до виходу на маршрут усім необхідним для роботи (папка): - дозвіл на роботу в мережах (бейдж, лист, сан. книжка і т.д.); - функціональні обов'язки; - інструкція мерчендайзера; - Стандарти компанії; - Прайс і т.д.

    6. Проведення анкетування раз на квартал

    7. Контроль виконання функціональних обов'язків у тому числі консультувати клієнтів якнайбільше у ТТ


    Мерчендайзер ​​​​​ 01.07.2004- 30.09.2016

    ТОВ «Орімі Трейд» ​​​​​​Київ, Україна

    виробник чайно-кавової продукції

    ТМ «Greenfield», «TESS», «Принцеса Нурі»,

    «Принцеса Ява», «Принцеса Канді», «Принцеса Гіта»

    кава «Жокей»,кава «Jardin», кава «Piazza del Café»

    В обов’язки входили :

    1.​Виконання графіка відвідування клієнтів, складеного регіональним представником.

    2.​Оформлення звітності про відвідування торгових точок.

    3.​Заповнення STOR-CHEK, у процесі виконання роботи з мерчендайзингу.

    4.​Здійснення викладки товару відповідно до концепції мерчендайзингу компанії.

    5.​Робота над збільшенням фейсингу (кількість однойменних позицій) та переміщенням на VIP – місця асортименту.

    6.​Здійснення перевірки правильності заповнення цінника та його розміщення.

    7.​Консультування покупців у момент викладення товару у торговій точці.

    8.​Контроль наявності затвердженого асортименту на вітрині; здійснення пошуку можливостей щодо розширення асортименту.

    9.​Відстеження термінів реалізації товару у торговому ряду з подальшим своєчасним інформуванням регіонального представника.

    10.​Розміщення та відстеження наявності рекламної продукції у місцях безпосереднього продажу та її цільового використання.

    11.​Надання детальної інформації про властивості продукції компанії продавцям та персоналу роздрібних торгових точок.

    12.Керування у своїй роботі корпоративними стандартами компанії, наказами, посадовою інструкцією.


    ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ​​​​​​​​​​

    Водiйськi права кат. «В», особистий а/м.

    Успішно пройшла трененігни на тему: «Ефективне управління збутом і мерчандайзинг»; «Ключові управлінські навички»; «Перемовини з сітками» .

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *


    Часто шукають

    ↑ Вгору