Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • розробка і безпосереднє проведення маркетингових досліджень та акцій
• створення та організація роботи клієнтської бази
• планування, прогнозування продажів (місяць, квартал, рік), забезпечення виконання планів продажів.
• координація дій між про відділами продаж, маркетингу, фінансів і виробництвом
• проведення рекламних кампаній та аналіз їх ефективності
• пошук нових ринків збуту
• складання опитувального листа та всієї документації для якісних та кількісних досліджень
• аналіз ринку місцевих комунікаційних каналів
• контроль за виготовленням і розміщенням зовнішньої реклами (білборди, сітілайти, пілони, стелли з логотипами), погодження дозвільних документів у відповідних інстанціях
• формування довгострокових відносин з VIP-до клієнтами
• розробка мотиваційної системи учасників групи
• формування та організація роботи групи медіа-консультантів (рекламних агентів)
• моніторинг та контроль роботи підлеглих
Професійний досвід
________________________________________
05/2012 - 11/2012
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами по Західному регіону України
Обов'язки:
• формування клієнтської мережі «з нуля»
• організація взаємодії з представниками
• планування продаж, відстеження залишків
• забезпечення виконання показників по продажах
• ведення переговорів з ключовими особами (директори, начальники відділів) та укладання договорів
• організація ефективної логістики і ведення відповідного обліку
• розробка продуктів і просування їх на ринку
• контроль дебіторської заборгованості
03/2008 - 11/2011 Компанія «Тойота Центр Тернопіль «Кристал Моторс»»
Маркетолог - рекламіст
Обов'язки:
• розробка програми впровадження бренду на місцевий ринок
• моніторинг і аналіз ринку, підготовка оглядів (попит, пропозиція, ціна продажу, тенденції і прогнози)
• участь в розробці концепції позиціонування та концепцій PR-кампаній (без залучення послуг рекламних та консалтингових агентств)
• участь в розробці рекламної й маркетингової стратегії, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності
• формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотній зв'язок (коментарі, надання інформації за запитом)
• аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг інших торгових комплексів та можливостей їх адаптації
• заключення комерційних, рекламних та маркетингових договорів
• участь в розробці фірмового стилю
• участь у впровадженні CRM-проекту
• організація прес-конференцій та презентацій
• розробка, виготовлення та розміщення рекламних зовнішніх площ на фасадах торгових центрів і навігації всередині торгових центрів
• робота з телеканалами (виготовлення і розміщення прямої реклами)
• робота з радіостанціями (виготовлення і розміщення аудіо-роликів, проведення акцій та розіграшів з прямими включеннями і т.д.)
• розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах (підбір адресної програми, пошук і бронювання місць, друк постерів, укладення договорів на розміщення)
• організація та проведення акцій, сезонних розпродажів, дисконтних програм та інших рекламних заходів
• SWOT-аналіз продуктів, конкурентів, положення на ринку, місця продажу
• аналіз сезонності продажів по групах товарів
• складання рекомендацій щодо проведення маркетингової активності
• прогнозування і аналіз ефективності маркетингових заходів, інтерпретація показників1996-2001 Тернопільська академія народного господарства
(Тернопільський національний економічний університет)
Спеціальність: економіст
1987 -1996 середня школа № 5 м.Тернополя з поглибленим вивченням англійської мови
Знання іноземних мов
________________________________________
• англійська вільно
• російська вільно
• німецька базово, читаю і перекладаю зі словником• користувач ПК: впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Power Point, Access, Outlook), Corel Draw, користувач Adobe After Effects, Photoshop, Illustrator, Pagemaker, 1С
• до відряджень готовий
• автомобіль є
• категорія прав В