Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Віддалена підтримка користувачів 1-ша лінія (HelpDesk, SCCM) та з виїздом на робочі місця 2-га лінія
- Впровадження, супроводження, підтримка програмного забезпечення (Windows, Office та інше профільне ПЗ)
- Супроводження парку комп'ютерної та офісної техніки
- Супроводження мережевого обладнання, обслуговування, монтаж та модернізація LAN мережі, СКС
- Супроводження систем відеоспостереження
- Взаємодія з підрядниками та провайдерами
- Модернізація, інвентаризація та облік основних засобів
- Встановлення, моніторинг, обслуговування, налаштування банкоматної мережі, інформаційно - платіжних терміналів, POS терміналів
Підписатись на розсилку нових резюме: "Спеціаліст технічної підтримки в Бердичеві"