Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Києві
    4. Резюме Специалист отдела технической поддержки в Києві
    5. Специалист отдела технической поддержки
    Запропонувати вакансію
    Резюме Специалист отдела технической поддержки
    Яворський Руслан

    Professional resume Професійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформація Специалист отдела технической поддержки

    Заблоковано
    35 000 грн.
      9 березня 2019   Місто: Київ
    Вік: 35 років
    Режим роботи: повний робочий день
    Рубрики: IT, WEB фахівці; Офісний персонал; Телекомунікація та зв'язок
     Перебуваю в шлюбі   Є діти    Готовий до відряджень
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Досвід роботи

    Системний адміністратор
    ТОВ “EastOne” - міжнародна інвестиційно-консалтингова група, м. Київ. (Консалтинговые услуги), Київ
    10.2013 − По теперішній час (6 років 10 місяців)

    Надання ІТ послуг: обслуговування комп’ютерного обладнання та технічна підтримка користувачів компанії EastOne та Quality Sevice. Співпраця з працівниками бухгалтерії. Складський облік комп’ютерної техніки за допомогою ПО 1С + МВО (матеріально відповідальна особа).

    Прийом та реєстрація звернень користувачів по питанням ІТ за допомогою спеціалізованого ПЗ Service Desk, розподіл заявок між підрозділами/виконавцями. Ідентифікація та обробка інцидентів та запитів на обслуговування. Швидке та вчасне надання консультацій користувачам щодо роботи з внутрішнім ПО, вирішення питань по інцидентам та запитам згідно встановленого компанією часу на виконання враховуючи пріоритети. Контроль термінів вирішення інцидентів та інформування користувачів про виконання запитів, змін і т.д.

    Видача зі складу комп’ютерної техніки, периферійних пристроїв новим працівникам, та налаштування згідно внутрішньої політики та вимогами інформаційної безпеки компанії. Встановлення та підтримка стандартного та додаткового ПЗ. Облаштування робочих місць користувачів. Написання та надання необхідних інструкцій користувачам.

    Доменна структура, локальна та дистанційна підтримка робочих станцій користувачів за допомогою ПЗ: DameWare, TeamViewer.

    Кількість одиниць техніки: 200 ПК/ноутбуки, 50 – периферія.

    Навики роботи з ПЗ: 1С – складський облік, Cisco VPN client, Service Desk, Citrix, Lotus Notes, DameWare, TeamViewer, Micrsoft Office, Windows 7-10, Kaspersky Anti-Virus, SafeBoot/Descriptor/BitLocker, Deskriptor, SafeNet з використанням eToken, Active Directory, WDS, LES client (Lumension), Acronis, Lansweeper.

    Адміністрування серверу друку. Централізований друк: створення нових облікових записів користувачів, контроль за статусом багатофункціональних пристроїв друку, облік та заміна витратних матеріалів, підготовка щомісячного звіту по друку окремо по кожному користувачу та імпорт готових даних в 1С. Виклик спеціалістів для проведення ТО багатофункціональних пристроїв друку та їх ремонту у випадку технічних несправностей.

    МВО (Матеріально відповідальна особа).

    Робота з ПЗ 1C - складський облік:

    • 1. Створення заявок в Service Desk та 1С на витрачання коштів на закупку обладнання, погодження заявок з керівництвом компанії.
    • 2. Співпраця з контрагентами: запит рахунків, закупівля необхідного нового обладнання, контроль доставки обладнання, отримання за дорученням.
    • 3. Співпраця з сервісними центрами: гарантійне та післягарантійне обслуговування, контроль та транспортування комп’ютерної техніки.
    • 4. Облік комп’ютерного обладнання та інших пристроїв за допомогою ПО 1С (складський облік).
    • 5. Виконання операцій «Оперативний прихід» в 1С: Додавання техніки в базу з присвоєнням інвентарного номеру. Друк та розклейка інвентарних номерів на обладнанні компанії.
    • 6. Виконання операцій «Оперативне переміщення» в 1С: Склад – склад, склад – користувач, користувач – склад.
    • 7. Виконання операцій «Оперативне списання» в 1С: утилізація та розпродаж старого обладнання.
    • 8. Повне налаштування комп’ютера/ноутбука з коробки згідно вимогам компанії та установка техніки на робочому місці користувача.
    • 9. Збір та зберігання гарантійних розписок від працівників компанії за користування комп’ютерною технікою.
    • 10. Проведення щорічної інвентаризації: перевірка наявності, технічного та стану та умов зберігання обладнання та комплектуючих.
     Є рекомендації з даного місця роботи
    Головний фахівець управління централізованого ІТ забезпечення робочих місць користувачів Департаменту підтримки ІТ систем.
    Головне управління АТ "Райфайзен Банк Аваль" центральний офіс (Банківські послуги), Київ
    09.2010 − 10.2013 (3 роки )

    Забезпечення оптимізації, покращення якості, підвищення ефективності забезпечення робочих місць користувачів згідно з потребами Банку.

    Надання консультацій з технічної підтримки користувачам ПК, встановлення, налагодження та супроводження базового та спеціалізованого програмного забезпечення робочих станцій працівників Банку.

    Проведення заходів для забезпечення стабільної і безперебійної роботи робочих станцій та офісного обладнання.

    Локальна та дистанційна підтримка робочих станцій користувачів за допомогою Radmin, ConsolOne.

    Шифрування носіїв інформації (HDD комп’ютерів та ноутбуків за допомогою пакету SafeBoot з використанням eTonen.

    Інвентаризація та облік комп’ютерної техніки, периферійних пристроїв та комплектуючих.

    Робота з серверними та комунікаційними шафами, монтаж локальних мереж, встановлення, налаштування, підтримка мережевого обладнання.

    Кількість одиниць техніки: 850 ПК/ноутбуки, 100 – периферія.
     Є рекомендації з даного місця роботи
    Інженер-програміст
    Світловодська центральна районна лікарня (Медичні послуги), Світловодськ
    09.2009 − 02.2010 (5 місяців)

    Обслуговування комп’ютерної техніки, периферійних пристроїв. Адміністрування медичного програмного забезпечення. Складський облік комп’ютерної техніки. Технічна підтримка користувачів, близько 70 ПК та 50 периферійних пристроїв.

    Спеціаліст сектора автоматизації
    ВАТ Державний Ощадбанк (Банківські послуги), Світловодськ
    09.2008 − 11.2008 (2 місяці)

    Обслуговування комп’ютерної техніки, периферійних пристроїв та інкасація банкоматів. Складський облік компьютерної техніки.

    Освіта

    Кременчуцький університет економіки та технологій управління (Кременчук)
    Системи управління та автоматики
    повна вища, 09.2005 − 06.2009 (3 роки 9 місяців)
    Світловодський технікум радіоелектронного приладобудування