Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Надання ІТ послуг, забезпечення безперебійної роботи комп'ютерного обладнання та технічна підтримка користувачів компанії EastOne та її дочірніх компаній Quality Sevice, Фонд Віктора Пинчука, PinchukArtCentre, АНТИСПІД.
Прийом та реєстрація звернень користувачів по питанням ІТ за допомогою спеціалізованого ПЗ Service Desk, розподіл заявок між підрозділами/виконавцями. Ідентифікація та обробка інцидентів та запитів на обслуговування. Надання консультацій користувачам щодо роботи з внутрішнім ПЗ, вирішення питань по інцидентам та запитам згідно встановленого компанією часу на виконання враховуючи пріоритети. Контроль термінів вирішення інцидентів та інформування користувачів про виконання запитів, змін і т.д.
Налаштування комп'ютера/ноутбука з коробки згідно вимогам компанії та вимогам служби
безпеки установка техніки на робочому місці користувача.
Моніторинг технічного стану комп’ютерної техніки, вжиття відповідних заходів щодо підтримання їх в належному стані, апгрейд комп’ютерного заліза.
Контроль за терміном дії ліцензій та їх своєчасне подовження.
Підбір, закупівля, підготовка та видача зі складу комп'ютерної техніки, периферійних пристроїв користувачам, налаштування згідно внутрішньої політики та вимогам інформаційної безпеки компанії. Доменна структура. Встановлення та підтримка стандартного та додаткового ПЗ. Облаштування робочих місць користувачів. Написання та надання необхідних інструкцій користувачам.
Локальна та дистанційна підтримка користувачів.
Взаємодія з внутрішніми відділами адміністрування прав, та службою безпеки.
Співпраця з працівниками бухгалтерії - складський облік комп'ютерної техніки за допомогою ПЗ 1С + МВО (матеріально відповідальна особа)
Співпраця з сервісними центрами: гарантійне та післягарантійне обслуговування, контроль за статусом обслуговування. Організація доставки та прийому обладнання (співпраця з кур’єрами), документальний супровід передачі/прийому обладнання.
Централізований друк: створення нових облікових записів користувачів, контроль за статусом багатофункціональних пристроїв друку, облік та заміна витратних матеріалів, заправка картриджів, підготовка щомісячного звіту по друку окремо по кожному користувачу та імпорт готових даних в ПЗ 1С. Виклик спеціалістів для проведення ТО багатофункціональних пристроїв друку та їх ремонту у випадку технічних несправностей.
Кількість одиниць техніки: 300 ПК/ноутбуки, 50 – периферійні пристрої.
Навики роботи з ПЗ: Cisco VPN client, Service Desk, Citrix, Lotus Notes, DameWare, TeamViewer, MS Office, Office 365, Window 10, Kaspersky Anti-Virus, SafeBoot/Descriptor/BitLocker, SafeNet з використанням eToken, Active Directory, WDS, LES client (Lumension), Acronis, Lansweeper, 1С Бухгалтерія – «Складський облік».
МВО (Матеріально відповідальна особа).
Робота з ПЗ 1C Бухгалтерія – «Складський облік»:
Забезпечення оптимізації, покращення якості, підвищення ефективності забезпечення робочих місць користувачів згідно з потребами Банку.
Надання консультацій з технічної підтримки користувачам ПК, встановлення, налагодження та супроводження базового та спеціалізованого програмного забезпечення робочих станцій працівників Банку.
Проведення заходів для забезпечення стабільної і безперебійної роботи робочих станцій та офісного обладнання.
Локальна та дистанційна підтримка робочих станцій користувачів за допомогою Radmin, ConsolOne.
Шифрування носіїв інформації (HDD комп’ютерів та ноутбуків за допомогою пакету SafeBoot з використанням eToken.
Інвентаризація та облік комп’ютерної техніки, периферійних пристроїв та комплектуючих.
Робота з серверними та комунікаційними шафами, монтаж локальних мереж, встановлення, налаштування, підтримка мережевого обладнання.
Кількість одиниць техніки: 850 ПК/ноутбуки, 100 – периферія.
Обслуговування комп’ютерної техніки, периферійних пристроїв. Адміністрування медичного програмного забезпечення. Складський облік комп’ютерної техніки. Технічна підтримка користувачів, близько 70 ПК та 50 периферійних пристроїв.
Обслуговування комп’ютерної техніки, периферійних пристроїв та інкасація банкоматів. Складський облік компьютерної техніки.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Специалист отдела технической поддержки в Києві"