UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Заступник фінансового директора в Києві
  5. Заступник фінансового директора
Запропонувати вакансію
Червенко Роман

Заступник фінансового директора

Заблоковано
 17 березня  Місто: Київ
Вік:50 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Директор
ООО «ЮМаунт» (FMCG), Київ
10.2018 − 04.2020 (1 рік 6 місяців)

Керівництво процесами розробки стратегічного плану розвитку бізнесу;

Моніторинг та контроль реалізації проектів стратегічного розвитку;

Пошук клієнтів та стратегічних партнерів;

Розробка функціональної та організаційної структури нових бізнесів;

Пошук та впровадження інновацій;

Розробка програми підвищення операційної ефективності бізнес-напрямків;

Організація фінансово-господарської діяльності бізнес-проектів;

Керівництво підбором кваліфікованого персоналу, управління та контроль роботи структур;

Керівництво маркетинговим супроводом;

Розробка схем фінансування проектів;

Повна розробка та впровадження юридичної конструкції компанії;

Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств;

Операційне управління та контроль діяльності компанії та її підрозділів;

Розподіл фінансових ресурсів та управління ліквідністю компанії;

Тестування, впровадження фінансових продуктів та інструментів компанії;

Ведення переговорів із ключовими клієнтами компанії;

Контроль за виконанням поставлених завдань перед відділами компанії.

Заступник фінансового директора
ГК ВЕРЕС (Виробництво та торгівля FMСG), Київ
10.2010 − 10.2018 (8 років )

Організація роботи з формування доходів від проведення кредитно-розрахункових операцій;

Керування кредитним портфелем групи. Аналіз операційної, фінансової та іншої інформації. Контроль за дотриманням ковенант компаніями групи;

Вибудовування єдиної політики щодо роботи з фінансовими інститутами для компаній групи;

Управління відносинами з міжнародними та національними фінансовими інституціями. Розробка та реалізація схем залучення фінансування;

Організація та супровід складно-структурованих торгових та банківських продуктів;

Структурування кредитного портфеля за термінами, валютами, банківськими продуктами та вартістю;

Координація взаємодії між російськими, білоруськими та українськими компаніями групи щодо здійснення кредитно-розрахункових операцій;

Складання та контроль виконання платіжного календаря на поточний день, тиждень, місяць;

Розробка стандартів та процедур здійснення фінансово-розрахункових операцій;

Управління ліквідністю (формування доходу від короткострокових розміщень);

Участь у процесі оперативного фінансового планування;

Організація, супровід та контроль процесу реструктуризації бізнесу;

Супровід та контроль процедури банкрутства;

Корпоративне управління;

Заступник Генерального директора з інвестиційної діяльності та проектного фінансування
Группа компаний «Арікано» (Строительство и управление ТРЦ), Київ
10.2009 − 05.2010 (7 місяців)

Організація та супровід ділових відносин з банківськими установами щодо залучення проектного фінансування;

Реструктуризація кредитного портфеля за чинними фінансово-кредитними зобов'язаннями;

Проведення переговорів з міжнародними організаціями та інвесторами;

Координація фінансових та юридичних процесів з офісами компаній групи-нерезидентів;

Супровід підготовки, консолідації та надання фінансової звітності групи підприємств-резидентів, холдингової компанії;

Координація фінансових, будівельних та комерційних служб групи компаній, супровід підготовчого процесу щодо надання інформаційних даних потенційним інвесторам;

Казначей
Група компаній «О’КЕЙ Україна» (Мережа гіпермаркетів), Київ
04.2007 − 07.2009 (2 роки 2 місяці)
  • Контроль та управління рухом коштів.
  • Складання та контроль виконання платіжного календаря.
  • Розробка процедур та стандартів здійснення казначейських операцій.
  • Організація ділових відносин із фінансово-кредитними установами.
  • Відстеження та формування ризик - позицій компанії щодо грошових операцій.
  • Залучення фінансування у банках.
  • Координація дій пов'язаних з плануванням, здійсненням та документуванням платежів, участь у процесі оперативного фінансового планування щодо прогнозування фінансових потоків компанії.
  • Майнове та інше страхування.
Керівник групи банківських операцій казначейства
Группа компаний «ТНК-ВР Украина» (Нафтопереробка, оптова та роздрібна реалізація нафтопродуктів), Київ
09.2000 − 04.2007 (6 років 7 місяців)
  • Управління фінансовими потоками;
  • Організація, супровід та контроль виконання фінансових операцій Компаній;
  • Сприяння своєчасному виконанню підприємством зобов'язань та платежів;
  • Контроль за відповідністю операцій, що проводяться, фінансовому та валютному законодавству;
  • Планування та координація фінансових операцій в Україні,
  • Кредитне фінансування;
  • Організація фінансових служб групи компаній.

Освіта

Український фінансово-економічний інститут (Київ)
Спеціальність фінанси та кредит, отримав кваліфікацію бухгалтера – фінансиста
повна вища, 09.1993 − 06.1997 (3 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: MS Office, 1С Підприємство, GOLD, SAP
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Особисті та професійні якості: • Системність, структурність, сильні аналітичні можливості, орієнтація на результат. • Стратегічне бачення, критичність мислення, гнучкість у роботі, вміння визначати пріоритети, здатність приймати рішення та брати на себе відповідальність. • Творчий підхід до вирішення завдань, здатність знаходити оригінальні рішення у будь-яких ситуаціях. • Відмінні комунікативні, управлінські та організаторські навички як управління процесами чи проектами, так і людьми. Досвід та навички: • Досвід у побудові різних команд, оптимізації структур (компаній та департаментів), реорганізації та трансформації компаній при побудові системних та структурованих підприємств. • Відмінно розуміюся на адмініструванні бізнесу та економіці, бізнес-плануванні, кадровій політиці. • Маю здібності та досвід вибудовування взаємин на різних рівнях, вирішення внутрішніх та зовнішніх проблемних та конфліктних ситуацій, знаходження компромісів та проведення переговорів будь-якої складності та на будь-якому рівні. • Активна персональна допомога у розвитку співробітників та підлеглих. • Вміння оперативно включитися та прийняти у пряме управління будь-який із підзвітних процесів. • Великий досвід проходження складних етапів розвитку компаній, роботи в стресових ситуаціях, передбачення та нівелювання ризиків, в управлінні ризиками. • Плановість, прозорість та звітність у роботі.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору