UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Заступник головного бухгалтера в Києві
  5. Заступник головного бухгалтера
Запропонувати вакансію
Бузінова Ольга

Заступник головного бухгалтера

Заблоковано
35 000 грн.
 16 березня 2023  Місто: Київ
Вік:46 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво; Будівництво, архітектура
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

БУЗІНОВА ОЛЬГА СЕРГІЇВНА

Ціль: підвищення кваліфікаційного рівня, бажано не вузько профільна робота. З метою ефективного застосування набутих навичок та подальшого самовдосконалення.

Особисті дані: Дата народження: 29.10.1978р.

Громадянство: українка.

Сімейний стан: розлучена.

Діти: син 2001р.н.

Контактний телефон: Моб.: 067-160-22-54

Освіта:

1995р.-1996р. Ліцей “АЛСКО”

Кваліфікація: економіст.

1996р.-1997р. Ліцей “АЛСКО”

Спеціальність: правознавець.

Кваліфікація: юрист-економіст.

2004р.-2008р. Національний університет кораблебудування ім.. адм. С.О. Макарова, курс економічного факультету.

Спеціальність: облік та аудит.

Кваліфікація: бухгалтер-економіст.

Досвід праці:

З 03.2021р. ТОВ «Атмосферна школа» Головний бухгалтер.


З 09.2017р. Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» Заступник головного бухгалтера.

Посадові обов'язки:

  • контроль та виконання банківських операцій по Клієнт-банкінгу;
  • робота з системою дистаційного обслуговування клієнтів «Клієнт Казначейства-Казначейство»;
  • робота з Є-звітністю;
  • підготовка договорів для реєстрації бюджетних та фінансових зобов'язань;
  • створення бюджетної звітності;
  • робота з М.E.doc;
  • забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку;
  • готування даних для включення їх до фінансової звітності, здійснення складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку;
  • робота з 1С:Підприємство;
  • робота з 1С:Підприємство – Заробітна плата та Управління з персоналом.

З 10.2014р. Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» Провідний бухгалтер.

Посадові обов'язки:

  • контроль та виконання банківських операцій по Клієнт-банкінгу;
  • робота з системою ГУ ДКСУ у м. Києві;
  • створення бюджетної звітності;
  • робота з М.E.doc;
  • забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку;
  • готування даних для включення їх до фінансової звітності, здійснення складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку;
  • робота з 1С:Підприємство;
  • робота з 1С:Підприємство – Заробітна плата та Управління з персоналом.

З 04.2012р. ПАТ “Банк Камбіо” Заступник начальника Управління Платіжних карток та виконання обов'язків за суміщенням Начальника Управління депозитарних сейфів.

Посадові обов'язки:

  • відкриття та закриття карткового рахунку в національній та іноземній валюті;
  • ідентифікація клієнта;
  • розвантаження та завантаження банкомату та оформлення належних документів до цієї операції;
  • нарахування відсотків по картковим рахункам;
  • контроль над виконанням бухгалтерських проводок по роботі з картковими рахунками та банкомату.
  • здійснення відображення операцій з СПЗ клієнтів в модулі-емісії згідно звіту Процесінгового центру, зарахування коштів клієнтам з транзитних рахунків ;
  • контроль за відповідністю залишків на рахунках з використанням СПЗ в операційних програмах;
  • виконання регламентних робіт щодо закриття/відкриття банківського дня у картковому модулі;
  • супроводження договорів і відкриття карткових рахунків клієнтів;
  • контроль і бухгалтерський облік операцій по еквайрингу і емісії платіжних карток ;
  • проведення розрахунків по операціям з використанням платіжних карток з уповноваженими банками міжнародних платіжних систем Visa і Master Card;
  • проведення взаєморозрахунків по обслуговуванню платіжних карток з банками – афіліалами, філіалами банку;
  • моніторинг стану рахунків клієнтів;
  • бухгалтерський облік овердрафтів та кредитів під платіжні картки;
  • супроводження карткових рахунків по зарплатним проектам, пенсійним та соціальним виплатам;
  • укладання договорів оренди індивідуальних сейфів з фізичними особами та супроводження їх до сховища з індивідуальними сейфами.

З 01.2010р. ПАТ “Банк Камбіо” Головний економіст Управління Платіжних карток.

Посадові обов¢язки

  • відкриття та закриття карткового рахунку в національній та іноземній валюті;
  • ідентифікація клієнта;
  • заказ карток та ПІН-кодів;
  • розвантаження та завантаження банкомату та оформлення належних документів до цієї операції;
  • нарахування відсотків по картковим рахункам;
  • виконання бухгалтерських проводок по роботі з картковими рахунками та банкомату.

З 10.2008р. ПАТ “Банк Камбіо” Головний економіст Операційного Управління.

Посадові обов¢язки

  • приймання від клієнтів та обробка розрахунково-грошових документів за рахунками;
  • формування та передавання касову звітність 12 файлу;
  • зведення бухгалтерських документів дня та їх архівція;
  • ідентифікація клієнтів банку;
  • нарахування та списання по РКО по юридичним та фізичним рахункам;
  • формування прибутково-видаткові позабалансові ордера;
  • контролювання при виплаті і перерахуванню заробітної плати клієнту по чеку;
  • внесення бухгалтерських проводок в комп¢ютер в режимі операційного дня.

З 01.2007р. ВАТ КБ “Інтербанк” Головний спеціаліст без балансового Відділення.

Посадові обов¢язки

  • перевірка та проведення платіжних доручень та грошових чеків;
  • внесення готівки на розрахунковий рахунок юридичної особи;
  • списання комісії згідно тарифів банку;
  • формування банківських документів дня;
  • перевірка та підготовка банківських документів дня для передачі до архіву;
  • ведення поточних та депозитних рахунків фізичних осіб в національній та іноземній валютах;
  • веденням рахунків юридичних осіб в національній та іноземній валютах;
  • нарахування відсотків по депозитним вкладам;
  • відкриття та закриття операційного дня банку;
  • проведення касових операцій;
  • обробка комунальних платежів;
  • здійснення грошових переказів по системі “Анелік” та “Western Union”.

З 12.2005р. ВАТ КБ ”Інтербанк” Старший касир без балансового Відділення.

З 09.2003р. ВАТ КБ “Інтербанк” Касир без балансового Відділення.

Посадові обов¢язки

  • касове обслуговування юридичних та фізичних осіб на підставі розрахункових документів;
  • проведення комунальних платежів;
  • обмінно-валютні операції;
  • Робота з картками НСМЕП;
  • Ведення касових журналів операційного дня відділення банку.

09.1999р.-07.2000р. “Бліц-Інформ” Менеджер по зв¢язку з суспільством.

09.1998р.-05.1999р. “ЗАГС Шевченківського р-ну м. Києва” Спеціаліст другої категорії.

03.1998р.-09.1998р. “Залізничний районний суд м. Києва” Секретар судібних засідань.

Знання ПК: Far, Microsoft Word, Microsoft Windows, «Мьобіус-банк”, “Germes”, “Docafiz”, “SCROODGE II”, “SCROODGE III”, “IS_Card”, “IS_Rep”, “Ліга”, 1С:Підприємство, 1С:Підприємство – Заробітна плата та Управління з персоналом, М.E.doc, Облік фінансових документів, СДО.

Бажана форма зайнятості – постійна.

Бажаний графік праці – традиційний.

Бажана посада – Заступник головного бухгалтера


Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору