Завдання та обов’язки. Вживає заходів щодо створення максимальних зручностей пасажирам, підтримання чистоти і порядку у залах очікування. Здійснює контроль за якістю і своєчасним прибиранням залів обслуговуючим персоналом. Наглядає за правильним розставлянням меблів і обладнання, дотриманням правил користування ними, за наявністю і станом протипожежного обладнання. Контролює роботу телефонних автоматів, автоматизованих пристроїв світлових покажчиків, механізмів, автоматів, що використовуються під час обслуговування пасажирів.
Забезпечує порядок у залах, вживає відповідних заходів до його порушників. Допомагає інвалідам, хворим, людям похилого віку, пасажирам з дітьми, надає усно необхідні довідки. Здає у камеру схову речі, що загублені пасажирами. Наглядає за роботою торговельних точок на території вокзалу, не допускає неорганізовану торгівлю з рук і лотків. Контролює перепускний режим на вокзалі та у разі необхідності проводить перевірку наявності квитків у пасажирів. Складає акти з всіх порушень для стягнення штрафу.
Повинен знати: накази, вказівки, розпорядження та інші керівні матеріали, що мають безпосереднє відношення до обслуговування пасажирів; технологію роботи підрозділів вокзалу; форми проїзних і перевізних документів і правила їх оформлення; розлад руху поїздів; правила користування камерою схову самообслуговування і автоматизованими пристроями для обслуговування пасажирів (там, де вони використовуються); Положення про дисципліну працівників залізничного транспорту ; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила і норми з охорони праці, виробничої санітарії і протипожежного захисту.
Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова загальна середня освіта та підготовка безпосередньо на виробництві. Без вимог до стажу роботи.