UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників
  3. Фахівці
  4. Адміністратор пасажирської служби

Адміністратор пасажирської служби

Завдання та обов’язки. Забезпечує інформаційно-довідкову роботу на пасажирському судні та ведення документації, пов’язаної із перебуванням на борту пасажирів та їх обслуговуванням. Бере участь в організації посадки й висадки пасажирів, а також розміщення їх на судні. Створює для них комфортні умови. Здійснює контроль за збереженням матеріальних цінностей. Виконує обходи пасажирських приміщень, контролює роботу бортпровідників. Забезпечує чистоту й порядок у пасажирських приміщеннях і на прилеглих до них територіях.

Стежить за протипожежною безпекою в пасажирських приміщеннях. Несе вахту в бюро інформації згідно із затвердженим графіком. Консультує пасажирів із питань наявних послуг. Вживає заходів щодо запобігання й ліквідації конфліктних ситуацій. Розглядає претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням пасажирів, і вживає відповідних організаційно-технічних заходів. Інформує пасажирів за допомогою суднової радіомережі про основні відомості щодо судна та культурно-масові заходи, що проводяться на ньому, про визначні місця, які проходить судно, а також про наявність кореспонденції на ім’я пасажирів та інші повідомлення. Виконує обов’язки помічника капітана з пасажирської частини в разі його відсутності.

Повинен знати: постанови, розпорядження, накази, нормативні та інші керівні матеріали, які стосуються організації обслуговування пасажирів на пасажирських суднах; вимоги Міжнародної конвенції про підготовку й дипломування моряків та несення вахти (ПДМНВ) щодо персоналу пасажирських суден; асортимент послуг, що пропонуються на судні; основні знання про будову, обладнання, розташування приміщень і пасажирського судна; місця розташування рятувальних засобів; основні дії в надзвичайних ситуаціях, інструкції на випадок аварії відносно керування евакуацією пасажирів; обов’язки бортпровідників та режим їх роботи; англійську мову на рівні вільного володіння побутовою та спеціальною тематикою, а також мову, що відповідає основному контингенту пасажирів у конкретному рейсі; основи етики й психології; основи економіки, організації праці та управління; основи трудового законодавства.

Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр) та підвищення кваліфікації. Для спеціаліста — без вимог до стажу роботи, для бакалавра — стаж роботи за професією, пов’язаною з адмініструванням, не менше 1 року.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору