Завдання та обов’язки. Здійснює керівництво роботами з обслуговування пасажирів у кімнатах відпочинку. Здійснює контроль за наявністю вільних місць у кімнатах відпочинку, їх своєчасним заповненням пасажирами та сплатою за проживання і надані послуги. Забезпечує додержання санітарно-гігієнічних умов у кімнатах відпочинку пасажирів і стежить за виконанням правил внутрішнього розпорядку. Забезпечує збереження устаткування та інвентарю, визначає потребу та складає заявки на постільні речі, інвентар. Розглядає скарги та заяви пасажирів, вживає заходів щодо їх усунення. Контролює правильність ведення обліку надходження та вибування пасажирів. Подає звітність установленої форми.
Повинен знати: положення про кімнати відпочинку пасажирів;
правила внутрішнього розпорядку кімнат відпочинку пасажирів; порядок роботи основних підрозділів річкового вокзалу; правила перевезення пасажирів і багажу; правила ведення обліку та звітності; основи трудового законодавства, організації праці; правила і норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
Кваліфікаційні вимоги. Повна загальна середня освіта.
Одержання професії безпосередньо на виробництві, підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією чергового по кімнаті відпочинку пасажирів не менше 0,5 року.