Завдання та обов’язки. Вживає заходів щодо утворення максимальних зручностей пасажирам, підтримує чистоту та порядок у залах чекання. Дає необхідні довідки пасажирам. Здійснює контроль за своєчасністю та якістю прибирання приміщень обслуговуючим персоналом. Забезпечує збереження та вживає заходів щодо підтримування в справному стані устаткування та інвентарю.
Повинен знати: правила користування залами чекання; порядок та режим роботи підрозділів вокзалу; форми проїзних документів та правила їх оформлення; розклад руху суден; правила користування автоматичною камерою схову; основні положення щодо перевезення пасажирів; правила та норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту; основи трудового законодавства.
Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова загальна середня освіта та одержання професії безпосередньо на виробництві. Без вимог до стажу роботи.