ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ МЕНЕДЖЕРА З РЕКЛАМИ
I. Загальні положення
- Менеджер з реклами належить до професійної групи "Керівники".
- Призначення на посаду менеджера з реклами та звільнення з неї здійснюється наказом __________________ за поданням _________________ з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України та чинного законодавства про працю.
- Керівник філіалу підпорядковується безпосередньо _________________.
- Повинен знати:
- законодавчі та нормативні правові акти, що регламентують підприємницьку, комерційну і рекламну діяльність;
- основи ринкової економіки, підприємництва та ведення бізнесу;
- кон'юнктуру ринку;
- порядок ціноутворення і оподаткування;
- теорію і практику менеджменту;
- організацію рекламної справи;
- засоби і носії реклами;
- основи ділового адміністрування, маркетингу;
- форми і методи ведення рекламних кампаній;
- порядок розроблення договорів і контрактів щодо організації і проведення рекламних кампаній;
- етику ділового спілкування;
- основи соціології, загальну та соціальну психологію;
- основи технології виробництва, структуру управління підприємством, установою, організацією, перспективи інноваційної та інвестиційної діяльності;
- сучасні засоби збору та оброблення інформації;
- засоби обчислювальної техніки, комунікацій та зв'язку;
- форми і методи роботи з персоналом, мотивації праці;
- основи трудового законодавства;
- передовий вітчизняний і зарубіжний досвід ведення рекламної справи.
- Кваліфікаційні вимоги:
- повна вища освіта напряму підготовки "Менеджмент" (магістр, спеціаліст) без вимог до стажу роботи або повна вища освіта (спеціаліст, магістр), стаж роботи за фахом - не менше 2 років та післядипломна освіта за напрямом "Менеджмент".
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
II. Завдання та обов'язки
- Організовує роботу з рекламування продукції, що виробляється, та послуг, що надаються з метою їх просування на ринки збуту, інформуючи споживачів про переваги якості та відмінні властивості товарів та послуг, що рекламуються;
- Розробляє плани рекламних заходів з одного виду або групи товарів (послуг) і визначає затрати на їх проведення;
- Здійснює керівництво, планування та координацію робіт з проведення рекламних кампаній;
- Бере участь у формуванні рекламної стратегії, яка базується на перспективних напрямах подальшого організаційного розвитку, інноваційній та інвестиційній діяльності;
- Здійснює вибір форм і методів реклами в засобах масової інформації, їх текстового, кольорового та музичного оформлення;
- Визначає конкретних носіїв реклами (газети, журнали, рекламні ролики тощо) та їх оптимальне поєднання;
- Вивчає ринок збуту та попит покупців з метою визначення найкращого часу і місця розміщення реклами, масштабів та термінів проведення рекламних кампаній, кола осіб, на яких слід спрямувати рекламу, орієнтуючи її на цільові групи за професією, віком, купівельною спроможністю, статтю;
- Організовує розроблення рекламних текстів, плакатів, проектів, каталогів, буклетів, контролює їх якість, забезпечуючи наочність і доступність реклами, додержання норм громадської моралі, не допускаючи порушень правил конкурентної боротьби;
- Здійснює контроль за розробленням та реалізацією договорів і контактів з рекламування продукції та послуг;
- Організовує зв'язки з діловими партнерами, систему збору потрібної інформації та розширення зовнішніх зв'язків з метою вдосконалення рекламної діяльності;
- Аналізує мотивацію попиту на продукцію, що виробляється, або послуги, що надаються, організовує вивчення потреби покупців та визначає спрямованість проведення рекламних кампаній;
- Підтримує необхідні зв'язки з іншими структурними підрозділами підприємства, установи, організації в процесі розроблення і проведення рекламних заходів, залучає до вирішення поставлених завдань консультантів і експертів, запрошує до участі в рекламі широковідомих та популярних осіб, укладаючи з ними договори на комерційній основі;
- Здійснює керівництво підлеглими працівниками.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
III. Права
Менеджер з реклами має право:
- Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.
- Брати участь в обговоренні питань, що стосуються виконання його обов'язків.
- Вносити на розгляд керівництва підприємства пропозиції щодо покращання роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією.
- В межах своєї компетенції повідомляти керівництву підприємства про всі недоліки, виявлені в процесі його діяльності, та вносити пропозиції щодо їх усунення.
- Вимагати від керівництва підприємства сприяння у виконанні ним посадових обов'язків.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
IV. Відповідальність
Менеджер з реклами несе відповідальність:
- За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, а також за невикористання або неповне використання своїх функціональних прав, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
- За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
|