ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ МЕНЕДЖЕРА (УПРАВИТЕЛЯ) ІЗ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
I. Загальні положення
- Менеджер із зв’язків з громадськістю безпосередньо підпорядковується _______________.
- Менеджер із зв’язків з громадськістю виконує вказівки _______________.
- Менеджер із зв’язків з громадськістю заміняє _______________.
- Менеджера із зв’язків з громадськістю заміняє _______________.
- Повинен знати:
- чинне законодавство України та нормативні акти, що регламентують діяльність підприємства;
- нормативно-правові акти з питань масової інформації;
- основи ринкової економіки, підприємництва й комерційної діяльності;
- ведення бізнесу;
- основи маркетингу;
- теорію менеджменту, стан і перспективи розвитку підприємства;
- теорію і практику роботи з персоналом;
- форми і методи ведення рекламних кампаній;
- порядок розробки бізнес-планів і комерційних угод, договорів, контрактів;
- основи соціології, психології і мотивації праці;
- етику ділового спілкування;
- основи технології, організації виробництва;
- структуру управління підприємством;
- перспективи інноваційної та інвестиційної діяльності;
- методи оцінки ділових якостей робітників;
- основи діловодства;
- методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів, комунікацій і зв’язку, обчислювальної техніки;
- основи законодавства про працю;
- правила та норми охорони праці.
- Кваліфікаційні вимоги:
- Повна вища освіта напряму підготовки “Менеджмент” (магістр, спеціаліст) без вимог до стажу роботи або повна вища освіта (спеціаліст, магістр), стаж роботи за фахом — не менше 2 років та післядипломна освіта за напрямом “Менеджмент”.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
II. Завдання та обов'язки
- Здійснює координацію зв’язків і безпосередньо зв’язок підприємства з громадськістю відповідно до загальної мети підприємства.
- Розробляє відповідні заходи і плани розвитку зв’язків підприємства з громадськістю.
- Здійснює інформаційні програми з метою інформування законодавців, засобів масової інформації та широкого загалу про плани, досягнення та принципи свого підприємства.
- Організовує прес-конференції, зустрічі з громадськістю, виступи в засобах масової інформації керівників підприємства.
- Готує відповідні матеріали для преси, заяви, інформацію, повідомлення.
- Контролює матеріали засобів масової інформації з метою перевірки правильності відображення інформації, яка виходить із підприємства.
- Забезпечує контакти з відповідними підрозділами міністерств, інших органів виконавчої влади щодо обміну інформаційними матеріалами.
- Надає засобам масової інформації матеріали про діяльність підприємства.
- Проводить переговори щодо контактів з представниками газет, журналів, радіо, телебачення, спортивних та культурних організацій.
- Бере участь у підготовленні й випуску рекламно-інформаційних видань, які сприяють розширенню міжнародних і міжгалузевих зв’язків.
- Забезпечує координацію зв’язків і безпосередньо здійснює зв’язок з періодичними виданнями (газетами, журналами).
- Здійснює співробітництво з відповідними прес-службами інших підприємств.
- Бере участь у плануванні соціального розвитку колективу, вирішенні спірних питань та конфліктів, залучає до їх вирішення відповідних консультантів і експертів (правових, технічних, фінансових).
- Приймає рішення щодо планування та управління різними фондами, раціонального використання наданих коштів.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
III. Права
Менеджер із зв’язків з громадськістю має право:
- Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.
- Брати участь в обговоренні питань, що стосуються виконання його обов'язків.
- Вносити на розгляд керівництва підприємства пропозиції щодо покращання роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією.
- В межах своєї компетенції повідомляти керівництву підприємства про всі недоліки, виявлені в процесі його діяльності, та вносити пропозиції щодо їх усунення.
- Вимагати від керівництва підприємства сприяння у виконанні ним посадових обов'язків.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
IV. Відповідальність
Менеджер із зв’язків з громадськістю несе відповідальність:
- За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, а також за невикористання або неповне використання своїх функціональних прав, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
- За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
|