ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ АДМІНІСТРАТОРА ЗАЛУ (В ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ)
I. Загальні положення
- Адміністратор залу безпосередньо підпорядковується _______________.
- Адміністратор залу виконує вказівки _______________.
- Адміністратор залу заміняє _______________.
- Адміністратора залу заміняє _______________.
- Повинен знати:
- нормативно-правові акти та документи з державного регулювання функціонування підприємств торгівлі та організації продажу продовольчих та непродовольчих товарів;
- категорії і види стандартів, іншу нормативно-технічну документацію щодо сертифікації якості товарів та послуг в торгівлі;
- асортимент, класифікацію та якісні характеристики товарів;
- роздрібні ціни на товари;
- ознаки браку та правила бракеражу;
- основні принципи формування асортименту товарів;
- принципи раціонального розміщення та викладання товарів у торговельному залі;
- схеми організації торгово-технологічного процесу;
- види торгово-технологічного обладнання і правила користування ним;
- принципи планування та оформлення торговельного залу, вітрин, основи організації реклами товарів;
- основи етики та психології в торгівлі;
- основи трудового законодавства;
- основи організації та нормування праці;
- системи і методи оцінки праці робітників обслуговування;
- основи маркетингу, менеджменту, економіки;
- правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.
- Кваліфікаційні вимоги:
Старший адміністратор залу: Вища освіта (молодший спеціаліст або професійно-технічна освіта з присвоєнням кваліфікації “кваліфікований робітник” за професією продавця продовольчих (непродовольчих) товарів 5 розряду, підвищення кваліфікації і стаж роботи адміністратором залу не менше 2 років.
Адміністратор залу: Вища освіта (молодший спеціаліст) або професійно-технічна освіта з присвоєнням кваліфікації “кваліфікований робітник” за професією продавця продовольчих (непродовольчих) товарів 5 розряду. Без вимог до стажу роботи.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
II. Завдання та обов'язки
- Контролює організацію торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей, додержання правил торгівлі, правильність застосування цін та якість надання торговельних послуг покупцям.
- Консультує покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявності товарів у продажу, їх якості та цін.
- Контролює своєчасне поповнення робочого запасу товарів, правильне використання торговельно-технологічного обладнання.
- Розглядає претензії покупців, що пов’язані з торговельним обслуговуванням, та приймає обгрунтовані рішення.
- Вживає заходів щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців.
- Стежить за раціональним розміщенням продавців, контролерів, касирів на робочих місцях.
- Контролює додержання працівниками правил безпечного ведення робіт, протипожежного захисту, виробничої санітарії та гігієни, правил внутрішнього трудового розпорядку.
- Готує пропозиції щодо матеріального заохочення найбільш старанних працівників.
- Інформує керівництво підприємства (відділу, товарної секції) про наявні недоліки.
- Здійснює контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства щодо торговельного обслуговування населення.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
III. Права
Адміністратор залу має право:
- Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.
- Брати участь в обговоренні питань, що стосуються виконання його обов'язків.
- Вносити на розгляд керівництва підприємства пропозиції щодо покращання роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією.
- В межах своєї компетенції повідомляти керівництву підприємства про всі недоліки, виявлені в процесі його діяльності, та вносити пропозиції щодо їх усунення.
- Вимагати від керівництва підприємства сприяння у виконанні ним посадових обов'язків.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
IV. Відповідальність
Адміністратор залу несе відповідальність:
- За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, а також за невикористання або неповне використання своїх функціональних прав, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
- За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
|