ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ПРИЙМАЛЬНИКА ЗАМОВЛЕНЬ (У ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ ТА ЗАКЛАДАХ ХАРЧУВАННЯ)
I. Загальні положення
- Приймальник замовлень безпосередньо підпорядковується _______________.
- Приймальник замовлень виконує вказівки _______________.
- Приймальник замовлень заміняє _______________.
- Приймальника замовлень заміняє _______________.
- Повинен знати:
- порядок оформлення замовлень;
- перелік послуг, що надаються, тарифи на них;
- час приймання і видавання замовлень;
- правила продажу товарів на замовлення та вдома у покупців;
- правила продажу товарів поштою;
- вимоги правил продажу окремих видів продовольчих і непродовольчих товарів;
- правила експлуатації сучасних технічних засобів зв’язку;
- правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.
- Кваліфікаційні вимоги:
- Повна або базова загальна середня освіта та прискорене курсове або індивідуальне навчання з присвоєнням кваліфікації продавця продовольчих (непродовольчих) товарів 2 розряду з формуванням відповідних умінь і навичок для виконання роботи приймальника замовлень.
- Без вимог до стажу роботи.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
II. Завдання та обов'язки
- Приймає замовлення від споживачів на товари, кулінарну продукцію, кондитерські вироби, комплектування та оформлення подарункових і святкових наборів.
- Оформляє замовлення на бланку замовлення у двох примірниках із зазначенням найменування суб’єкта господарювання, назви товару, його ціни, кількості, загальної вартості товару, вартості послуг, що надаються додатково, дати (часу) виконання замовлення тощо.
- Виписує на непродовольчі товари товарний чек із зазначенням усіх належних реквізитів.
- Попереджає та пропонує споживачу, у разі відсутності якогось замовленого товару, відповідну заміну.
- Визначає термін виконання замовлення.
- Розподіляє і направляє відповідно оформлені замовлення у відділи комплектування.
- Приймає замовлення за абонованими телефонами, вдома у споживачів.
- Контролює виконання замовлень.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
III. Права
Приймальник замовлень має право:
- Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.
- Брати участь в обговоренні питань, що стосуються виконання його обов'язків.
- Вносити на розгляд керівництва підприємства пропозиції щодо покращання роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією.
- В межах своєї компетенції повідомляти керівництву підприємства про всі недоліки, виявлені в процесі його діяльності, та вносити пропозиції щодо їх усунення.
- Вимагати від керівництва підприємства сприяння у виконанні ним посадових обов'язків.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
IV. Відповідальність
Приймальник замовлень несе відповідальність:
- За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, а також за невикористання або неповне використання своїх функціональних прав, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
- За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
|