ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ АДМІНІСТРАТОРА
I. Загальні положення
- Адміністратор відноситься до категорії спеціалістів.
- На посаду адміністратора призначається особа, що має середню професійну освіту, без пред'явлення вимог до стажу роботи або початкова професійна освіта і стаж роботи за фахом в системі обслуговування не менш як два роки.
- Призначення на посаду адміністратора і звільнення від неї провадиться наказом директора.
- Повинен знати:
- постанови, розпорядження, накази і ін. керівні і нормативні документи вищестоящих і інших органів з питань обслуговування;
- правила і методи організації процесу обслуговування клієнта;
- порядок ведення житлових і інших приміщень;
- основи естетики, етики, психології і культури обслуговування відвідувачів;
- основи економіки, організації праці і управління;
- структуру управління, права і обов'язки працівників центру;
- законодавство про працю;
- правила і норми охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту;
- правила внутрішнього трудового розпорядку.
- Адміністратор підпорядковується безпосередньо директорові.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
II. Завдання та обов'язки
- Забезпечує роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створює для них комфортні умови.
- Здійснює контроль за своєчасною підготовкою приміщення до прийому пацієнтів, дотриманням чистоти, збереженням майна і обладнання.
- Дає усні довідки, що стосуються послуг центру.
- Приймає і оформлює необхідні документи.
- Працює з комп'ютерними програмами.
- Проводить оплату послуг, відмітку про виконання послуг.
- Регулярно веде звітність.
- Контролює дотримання працівниками правил та норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії і гігієни.
- Приймає заходи щодо вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні пацієнтів.
- Розглядає претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням пацієнта і проводить відповідні організаційно-технічні заходи.
- Інформує керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні пацієнтів, приймає заходи до їх ліквідації.
- Здійснює роботу із службою інкасації.
- Контролює відповідні оплати і виконання послуг, перевіряє правильність оформлення амбулаторних карт пацієнтів.
- Здійснює контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва центру.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
III. Права
Адміністратор має право:
- Ознайомлюватися з проектами вирішень керівництва, що стосуються його діяльності.
- Вносити на розгляд керівництва пропозиції по вдосконаленню роботи, пов'язаної з обов'язками, передбаченими даною інструкцією.
- В межах своєї компетенції повідомляє безпосереднього керівника про всіх виявлених в процесі здійснення посадових обов'язків, недоліків в діяльності центру і вносити пропозиції по їх усуненню.
- Подавати запит особисто або за дорученням свого безпосереднього керівника, на одержання від спеціалістів і виконавців інформації і документів, необхідних для виконання своїх посадових обов'язків.
- Вимагати від керівництва сприяння у виконанні своїх посадових обов'язків та прав.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
IV. Відповідальність
Адміністратор несе відповідальність:
- За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, передбачених даною Посадовою інструкцією, в межах, визначених трудовим законодавством України.
- За допущені в процесі здійснення своєї діяльності правопорушень, в межах, визначених адміністративним, кримінальним і цивільним законодавством України.
- За нанесення матеріального збитку - в межах, визначених діючим трудовим та цивільним законодавством України.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
|