UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме: зразки, поради, як скласти резюме - все про резюме
  3. Приклад резюме - бренд-менеджер

Приклад резюме - бренд-менеджер

Васильєв Олександр Євгенович 01022, Київ, вул. Коперника, 1, кв. 1 (044) 333-3333

МЕТА:

  • Керівник служби маркетингу та реклами
  • Бренд-менеджер

ДОСВІД РОБОТИ :

  • Керівництво багатофункціональним колективом до 150 осіб
  • Забезпечення роботи офісу, вирішення кадрових, організаційних, господарських завдань
  • Повний цикл організації масових видовищних заходів
  • Організація та проведення роздрібної торгівлі спортивними товарами
  • Пошук фінансування проектів, робота з замовниками
  • Комплекс маркетингових технологій в сфері послуг, в тому числі PR, всі види реклами
  • Оцінка ефективності рекламних та PR кампаній
  • Маркетингові дослідження - від постановки завдань до виробітку практичних рекомендацій
  • Взаємодія зі ЗМІ, державними, суспільними структурами, VIP

ОСВІТА:

Національний університет фізичного виховання та спорту України, Київ.

Кандидат педагогічних наук (Ph.D.) (11/1999 – 09/2003)

Спеціаліст спортивного маркетингу (09/1994 – 06/1999)

Факультет менеджменту олімпійського та професійного спорту

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ :

  • Ефективний комплекс просування або «Ігри розуму», Майстер-сесія, Київ, 2004 Бізнес-тренер та учасник сесії для спеціалістів-практиків маркетингу й реклами
  • Молода наука України, Міжнародна наукова конференція, Львів, Україна, 2002, 2001 Учасник Міжнародної наукової конференції з питань менеджменту

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:

ТОВ “Маркетинг”, Київ, Україна Директор (04/2000 – т.ч.)

  • Стратегічне і оперативне планування
  • Управління фінансовими потоками, ціноутворення
  • Юридичне забезпечення господарської діяльності
  • Представницькі функції
  • Відбір, координація роботи персоналу

Федерація легкої атлетики України, Київ, Україна

Консультант по маркетингу і телебаченню (07/2000-12/2004)

  • Розробка і впровадження комплексу маркетингових заходів
  • Залучення спонсорів і комерційних партнерів, робота з ними
  • Організація телевізійних трансляцій

СПЕЦІАЛЬНІ ЗНАННЯ ТА НАВИКИ:

Мови: Русский (отлично), Українська (добре), English (good)

ПК: Word, Explorer, Excel, PowerPoint, Access, Outlook, Adobe PhotoShop

Водій категорії «В»

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ:

Народився 27/11/1973 р., одружений, виховую 2 дітей, безпартійний, православний християнин.

Якості / інтереси:

компетентність, відповідальність, аналітичні здібності, креативність, комунікабельність, охайність, висока здатність до навчання, художній смак. Надаю перевагу активному відпочинку на природі, кіно, художній літературі.

Згідно з визначенням, брендинг — це комплекс послідовних заходів, направлених на створення та управління торговими марками.

Відповідно, бренд-менеджер – спеціаліст, відповідальний за правильне, а головне, успішне просування торгової марки на ринку товарів/послуг. При пошуку роботи бренд-менеджер повинен вміти подати себе як бренд потенційному роботодавцю-споживачу. Адже саме в цьому і полягає його спеціалізація та майстерність.


↑ Вгору