Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме: зразки, поради, як скласти резюме - все про резюме
    3. Приклад резюме - бренд-менеджер

    Приклад резюме - бренд-менеджер

    Васильєв Олександр Євгенович 01022, Київ, вул. Коперника, 1, кв. 1 (044) 333-3333

    МЕТА:

    • Керівник служби маркетингу та реклами
    • Бренд-менеджер

    ДОСВІД РОБОТИ :

    • Керівництво багатофункціональним колективом до 150 осіб
    • Забезпечення роботи офісу, вирішення кадрових, організаційних, господарських завдань
    • Повний цикл організації масових видовищних заходів
    • Організація та проведення роздрібної торгівлі спортивними товарами
    • Пошук фінансування проектів, робота з замовниками
    • Комплекс маркетингових технологій в сфері послуг, в тому числі PR, всі види реклами
    • Оцінка ефективності рекламних та PR кампаній
    • Маркетингові дослідження - від постановки завдань до виробітку практичних рекомендацій
    • Взаємодія зі ЗМІ, державними, суспільними структурами, VIP

    ОСВІТА:

    Національний університет фізичного виховання та спорту України, Київ.

    Кандидат педагогічних наук (Ph.D.) (11/1999 – 09/2003)

    Спеціаліст спортивного маркетингу (09/1994 – 06/1999)

    Факультет менеджменту олімпійського та професійного спорту

    ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ :

    • Ефективний комплекс просування або «Ігри розуму», Майстер-сесія, Київ, 2004 Бізнес-тренер та учасник сесії для спеціалістів-практиків маркетингу й реклами
    • Молода наука України, Міжнародна наукова конференція, Львів, Україна, 2002, 2001 Учасник Міжнародної наукової конференції з питань менеджменту

    ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:

    ТОВ “Маркетинг”, Київ, Україна Директор (04/2000 – т.ч.)

    • Стратегічне і оперативне планування
    • Управління фінансовими потоками, ціноутворення
    • Юридичне забезпечення господарської діяльності
    • Представницькі функції
    • Відбір, координація роботи персоналу

    Федерація легкої атлетики України, Київ, Україна

    Консультант по маркетингу і телебаченню (07/2000-12/2004)

    • Розробка і впровадження комплексу маркетингових заходів
    • Залучення спонсорів і комерційних партнерів, робота з ними
    • Організація телевізійних трансляцій

    СПЕЦІАЛЬНІ ЗНАННЯ ТА НАВИКИ:

    Мови: Русский (отлично), Українська (добре), English (good)

    ПК: Word, Explorer, Excel, PowerPoint, Access, Outlook, Adobe PhotoShop

    Водій категорії «В»

    ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ:

    Народився 27/11/1973 р., одружений, виховую 2 дітей, безпартійний, православний християнин.

    Якості / інтереси:

    компетентність, відповідальність, аналітичні здібності, креативність, комунікабельність, охайність, висока здатність до навчання, художній смак. Надаю перевагу активному відпочинку на природі, кіно, художній літературі.

    Згідно з визначенням, брендинг — це комплекс послідовних заходів, направлених на створення та управління торговими марками.

    Відповідно, бренд-менеджер – спеціаліст, відповідальний за правильне, а головне, успішне просування торгової марки на ринку товарів/послуг. При пошуку роботи бренд-менеджер повинен вміти подати себе як бренд потенційному роботодавцю-споживачу. Адже саме в цьому і полягає його спеціалізація та майстерність.

    ↑ Вгору