МЕТА:
ДОСВІД РОБОТИ :
ОСВІТА:
Національний університет фізичного виховання та спорту України, Київ.
Кандидат педагогічних наук (Ph.D.) (11/1999 – 09/2003)
Спеціаліст спортивного маркетингу (09/1994 – 06/1999)
Факультет менеджменту олімпійського та професійного спорту
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ :
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:
ТОВ “Маркетинг”, Київ, Україна Директор (04/2000 – т.ч.)
Федерація легкої атлетики України, Київ, Україна
Консультант по маркетингу і телебаченню (07/2000-12/2004)
СПЕЦІАЛЬНІ ЗНАННЯ ТА НАВИКИ:
Мови: Русский (отлично), Українська (добре), English (good)
ПК: Word, Explorer, Excel, PowerPoint, Access, Outlook, Adobe PhotoShop
Водій категорії «В»
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ:
Народився 27/11/1973 р., одружений, виховую 2 дітей, безпартійний, православний християнин.
Якості / інтереси:
компетентність, відповідальність, аналітичні здібності, креативність, комунікабельність, охайність, висока здатність до навчання, художній смак. Надаю перевагу активному відпочинку на природі, кіно, художній літературі.
Згідно з визначенням, брендинг — це комплекс послідовних заходів, направлених на створення та управління торговими марками.
Відповідно, бренд-менеджер – спеціаліст, відповідальний за правильне, а головне, успішне просування торгової марки на ринку товарів/послуг. При пошуку роботи бренд-менеджер повинен вміти подати себе як бренд потенційному роботодавцю-споживачу. Адже саме в цьому і полягає його спеціалізація та майстерність.