UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Керівник відділу в
  5. Керівник відділу
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяКерівник відділу

Заблоковано
15 000 грн.
  5 серпня 2020  Місто: Львів
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, часткова зайнятість
Рубрики: Дизайн, творчість; Легка промисловість; Керівництво

Досвід роботи

Продавець-консультант
Магазин бісеру та швейної фурнітури (Торгіля), Львів
10.2016 − 12.2019 (3 роки 2 місяці)

Продаж товару та консультація клієнтів

гід перекладач
Євро 2012 (Туризм), Львів
06.2012 − 07.2012

Офіційний супровід груп іноземних клієнтів за посередництвом компанії Sony

Менеджер зі супроводу клієнтів, керівник відділу супроводу клієнтів
ПНВП "Фанел" (Виробництво), Львів
02.2008 − 09.2011 (3 роки 7 місяців)

1)співпраця з клієнтами стосовно замовлень (обговорення деталей та термінів пошиття замовлень (розмірів, дизайну, тканин і т.д.)

2)контроль проплат

3) вироблення та контроль надходження відповідної документації (накладна, договір, доручення, специфікація).

4) контроль збуту продукції (пересилка товару по Україні та закордон, робота з митними деклараціями).

5)робота з комп’ютерними програмами (1С: створення нових замовлень, створення та проведення накладних та інше, Excel, Word).

З 10.09р. – керівник відділу супроводу клієнтів в ПНВП «Фанел». Посадові обов’язки:

1)оформлення, супровід замовлень, контроль їх виконання

2) координація торгового та виробничого процесу (планування пошиття та здачі замовлень на поточний місяць, узгодження та координація співпраці з різних питань з виробничим та торговим відділами.

3) контроль відповідних оплат і виконання послуг

4)оформлення необхідних документів

5) робота з відділом постачання

6)навчання персоналу, організація роботи відділу

7)пошук нових клієнтів, ведення переговорів

8)регулярна звітність

9) активна участь у розробці заходів по удосконаленню роботи компанії

Асистент менеджера
«Alico AIG Life» (Страхування), Львів
10.2007 − 01.2008 (3 місяці)

Координація роботи в офісі, виконання вказівок менеджера.

секретар керівника
«Лекало» (Архітектура, дизайн, будіництво), Львів
01.2006 − 09.2007 (1 рік 8 місяців)

Прийом дзвінків, проплата платіжок та квитанцій, переговори з іноземними клієнтами.

Освіта

Львівський національний університет ім. Івана Франка (Львів)
Українська філологія
повна вища, 09.1996 − 06.2007 (10 років 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Вище середнього, Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Організованість, наполегливість, працелюбність, комунікативність. Досвід роботи: 01.06р. -09.07 р. – секретар-референт у проектно-будівельній фірмі «Лекало». Посадові обов’язки: прийом дзвінків, проплата платіжок та квитанцій, переговори з іноземними клієнтами, под.. 10.07р.– 01.08р. – асистент менеджера в страховій компанії «Alico AIG Life». Обов’язки: координація роботи в офісі, виконання вказівок менеджера. З 02.08р. – менеджер зі супроводу клієнтів у ПНВП «Фанел». Посадові обов’язки: 1)співпраця з клієнтами стосовно замовлень (обговорення деталей та термінів пошиття замовлень (розмірів, дизайну, тканин і т.д.) 2)контроль проплат 3) вироблення та контроль надходження відповідної документації (накладна, договір, доручення, специфікація). 4) контроль збуту продукції (пересилка товару по Україні та закордон, робота з митними деклараціями). 5)робота з комп’ютерними програмами (1С: створення нових замовлень, створення та проведення накладних та інше, Excel, Word). 10.09р. – 09.11 – керівник відділу супроводу клієнтів у ПНВП «Фанел». Посадові обов’язки: 1)оформлення, супровід замовлень, контроль їх виконання 2) координація торгового та виробничого процесу (планування пошиття та здачі замовлень на поточний місяць, узгодження та координація співпраці з різних питань з виробничим та торговим відділами. 3) контроль відповідних оплат і виконання послуг 4)оформлення необхідних документів 5) робота з відділом постачання 6)навчання персоналу, організація роботи відділу 7)пошук нових клієнтів, ведення переговорів 8)регулярна звітність 9) активна участь у розробці заходів з удосконалення роботи компанії Червень 2012 р. – робота на Євро - 2012 Обов’язки – офіційний супровід груп іноземних клієнтів за посередництвом компанії Sony. 10.2016р. - 12.2019р. - продавець-консультант в магазині галантереї,швейної фурнітури,бісеру Додатковий досвід роботи: надання послуг репетитора з англійської ,української мов та літератури – більше 15 років.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору