Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Клієнтський менеджер - це людина, яка організовує навчальний процес, зв’язує вчителя та батьків, забезпечує стабільну роботу локації.
Основні обов'язки:
- організація ефективної та безперебійної роботи школи на ввіреній локації;
- набір клієнтів (проведення пробних уроків та презентацій);
- супровід клієнтів протягом навчального процесу (збір оплат; ведення навчальної бази в BackOffice, АМО, 1С та месенджерах).
Пошук персоналу та волонтерів в благодійний фонд:
- розміщення на погоджених каналах пошуку (сайти, зовнішня реклама, чати) оголошень про актуальні вакансії;
- прийом вхідних дзвінків від претендентів, проведення телефонних інтерв'ю та очних співбесід, анкетування кандидатів.
- передача анкети претендента керівнику департаменту, організація їх подальшої зустрічі та працевлаштування;
- заповнення внутрішньої звітності для керівника.
Ключові обов'язки:
- ведення архіву документів (листи; договори, накладні, журнали ТО);
- оформлення договорів з постійними клієнтами за узгодженими шаблонами (укладання, розірвання, пролонгація та складання додаткових угод);
- виконання доручень керівника (забезпечення будь яких потреб офісу)
- обробка вхідних заявок по телефону та електронній пошті, консультування клієнтів.
HR менеджер (розміщення вакансій, пошук та підбір персоналу, проведення співбесід, супровід під час стажування до оформлення кандидату)
Менеджер з продажу (консультування клієнтів, розрахунок вартості замовлень, підписання договорів та контроль постачання товарів)
Займала дві посади - технолог та менеджер (розрахунок вартості проектів, складання калькуляцій для виробництва, розвиток дилерської мережі у сфері промислового холодильного обладнання)
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офіс-менеджер в Дніпрі"