Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Ціль: можливість використання свого професійного досвіду на посаді заступника директора, керівника департаменту, керівника відділу
Бажаний рівень заробітної плати від 20 000 грн.
Професійні навички: навички керування людьми, навички стратегічного планування, знання комп’ютерних програм на рівні досвідченого користувача, досвід ведення переговорів; досвід підбору, навчання, адаптації, та мотивації персоналу, здатність примати нестандартні управлінські рішення, навички раціонального розподілення повноважень, навички планування та контролю, вміння переконувати, проведення бізнес-аналізу; оптимізація бізнес процесів на підприємстві, організація та проведення презентацій, зустрічей, ведення ділового листування, робота з вітчизняними та закордонними постачальниками, досвід в участі тендерних закупівль.
Досвід роботи
Заступник директора, Директор
Березень 2012 – Січень 2018
ТОВ «Оператор електронної реєстрації та звітності»
Розробка, впровадження та супровід веб-сервісу електронного документообігу та подання електронної звітності до Державних органів з використанням електронно-цифрового підпису.
Основні функції:
- Організація процесів IT-компанії та їх адміністрування (керування персоналом, керування розробкою, обслуговування користувачів, взаємодія з аутсорсинговими компаніями).
- Контроль юридичної діяльності компанії.
- Управління фінансами компанії.
- Управління персоналом ІТ компанії, яка займається розробкою та впровадженням програмного продукту, штат до 50 чоловік.
- Вивчення кон’юнктури ринку та реалізація вибраних напрямків діяльності, керування розробкою та впровадженням порталу електронної звітності «Оператор електронного документообігу» (http://zvitoperator.ua/). Портал обслуговав більш ніж 15 000 клієнтів щодо подачі звітності до державних органів та електронний документообіг.
- Створення служби інформаційної підтримки користувачів порталу всіх рівнів (технічного і користувацького).
- Персональний досвід у вивченні та супроводі найбільш поширених проблем, які зустрічаються при експлуатації програмного продукту, використанні та інтеграції цифрового підпису.
- Проведення комунікацій з адресатами, при реалізації функціоналу порталу, проведення круглих столів та обговорення можливостей та узгодження процедури взаємодії.
- Продаж та просування IT-продуктів на ринок.
- Взаємодія з профільними державними органами та підрозділами
Адміністратор реєстрацій
Березень 2013 – грудень 2017
ПрАТ «Інфраструктура відкритих ключів» Акредитований Центр Сертифікації Ключів
Основні функції:
- адміністрування та навчання персоналу для відокремлених пунктів реєстрації;
- впровадження та виробництво електронно-цифрового підпису;
- оцінка можливостей та інтеграція електронно цифрового підпису для спеціалізованого програмного забезпечення;
- участь у круглих столах з розвитку та впровадження електронно-цифрового підпису.
Директор
Червень 2010 – лютий 2012
ПП «Авісіна»
Оптова торгівля продуктової та агрохімічної групи товарів.
Основні функції:
- Організація, планування і координація всіх видів діяльності підприємства
- Робота з контрагентами
- Укладення і виконання господарських та фінансових договорів
- Підготовка та переклад технічної документації
- Участь у тендерних закупівлях
Менеджер медичного обладнання
Січень 2007 – червень 2010 рік
ТОВ «Сітімед» торгівля та обслуговування медичного обладнання. Представництво закордонних компаній на Україні.
Основні функції:
- Організація діяльності підприємства
- Укладання та супроводження міжнародних контрактів
- Повний супровід міжнародних замовлень підприємства
- Організація логістики підприємства
- Робота з приватними та державними клініками
- Взаємодія з державними профільними органами та підрозділами
- Повний супровід клієнтів на всіх стадіях продажу
- Пошук та робота з клієнтами
Менеджер медичного обладнання
Січень 2005 – грудень 2006
ЗАТ «УкрМедТехніка» торгівля та обслуговування медичного обладнання. Представництво закордонних компаній на Україні.
Основні функції:
- Відповідальний за напрямок підприємства
- Повний супровід замовлень від міжнародних постачальників
- Вивчення кон’юнктури ринку
- Виявлення вільних ніш ринку
- Робота з приватними та державними клініками
- Взаємодія з профільними державними органами та підрозділами
- Повний супровід клієнтів на всіх стадіях продажу
Менеджер
Січень 2001 – грудень 2004 ЗАТ «Хьюмен Україна» торгівля та обслуговування медичного обладнання та реалізація витратних матеріалів для лабораторної діагностики. Представництво закордонних компаній на Україні.
Основні функції:
- Повний супровід клієнтів на всіх стадіях продажу
- Робота з приватними та державними клініками
- Взаємодія з профільними державними органами та підрозділами
Менеджер
Грудень 1999 – жовтень 2001Інститут післядипломної освіти працівників сфери побутового обслуговування.
Основні функції:
- Проведення ліцензування та акредитації Інституту
- Створення методологічних посібників, навчальних планів, відкриття нових сеціальностей
- Робота з викладацьким штатом та студентами
Трудовий стаж: з грудня 1999 року.
Освіта:
Травень 2019- липень 2019
Київський Університет ринкових відносин
Підвищення кваліфікації за напрямом «Менеджер з розвитку бізнесу»
Вересень 2004-травень 2006 року
Київський університет туризму, економіки та права
за спеціальністю «Менеджмент організацій»
кваліфікаційний рівень «Спеціаліста»
Вересень 2001- травень 2004 рік
Інститут післядипломної освіти працівників сфери побутового обслуговування в м. Києві,
за спеціальністю «Менеджмент»
кваліфікаційний рівень «Молодший сеціаліст»
Додаткова освіта
2019 рік - Університет ринкових відносин, курс «Розробка та аналіз інвестиційних проектів» (з основами управління ризиками)
2003 рік - Учбовий центр «Успіх» за спеціальністю Адміністратор-програміст у системі «1С Підприємство 7.7»
Особисті якості:
Високі лідерські якості, цілеспрямованість, комунікабельність, енергійність, відповідальність, стійкість до стресових ситуацій, ініціативність, націленість на результат, організаційні здібності, вміння швидко аналізувати ситуацію та приймати рішення.
Знання мов: українська (вільно), російська (вільно), англійська (А2)( в процесі підвищення рівня володіння мовою).
Додатково: водійське посвідчення (категорія «В»).
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник відділу, департаменту в Києві"