UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник відділу продажу в Києві
  5. Керівник відділу продажу
Запропонувати вакансію
Квасниця Сергій

Керівник відділу продажу

Заблоковано
 28 травня 2023  Місто: Київ
Вік:51 рік
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі; Транспорт, автосервіс
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Керівник відділу продажу
ТОВ «Свідіс Україна» (Автобизнес и автосервис), Київ
02.2018 − 08.2022 (4 роки 6 місяців)

- формування роботи відділу продажів під стратегічну мету компанії;
- керування продажами та бюджетування;
- участь у складних перемовах;
- виховання та супровiд менеджерiв на усiх бiзнес-етапах ;
- організація та проведення навчальних тренінгів для співробітників;
- участь в плануванні, запуску та координації роботи нових напрямків діяльності / товарів;
- консалтингові послуги з удосконалення технологічних процесів на СТО;
- робота з впровадження та просування передових технологiчних процеciв кузовного ремонту;
- дослідження і аналіз ринку, відстежування діяльності конкурентів;
- вивід на ринок України нових продуктів;
- участь у формуванні "on-line" каталогу;
- участь в організації виставок і інших маркетингових заходах;
- підготовка презентацій, рекламних матеріалів та каталогів.
Досягнення: Ствоення ефективного відділу продажу. ПIдпис контрактів з мережею ЗІПАВТО (корпорація УкрАвто), Автосиметрія, Нанопротек, Аеліта, Арія Моторс, Авторесурс. Розвиток МС ТМ Nason. За підсумками 2019 року темп прирісту 28% та дебіторська заборгованість менше 7%. 2020 рік темп прирісту 11%. 2021 рiк перевиконання бюджетних показникiв.

Керівник відділу продажу
ТОВ «Барви Швидкості» (Автобизнес и автосервис), Київ
09.2015 − 02.2018 (2 роки 5 місяців)

- формування вiддiлу з "0";
- підготовка заходів щодо входу на промисловий об'єкт;
- аудит окремих дiлянок промислових підприємств;
- консалтингові послуги з удосконалення технологічних процесів;
- робота з впровадження та просування технологій на виробництво;
- успішна участь в тендерах, у тому числі ЕТМ;
- вивід на ринок України нових продуктів та технологічні процеси;
- активна участь в плануванні, запуску та координації роботи нових напрямків діяльності / товарів;
- керування продажами та бюджетування в напрямямку;
- підбір, мотивація і проведення навчальних тренінгів для співробітників;
- участь в організації виставок та інших заходах;
- підготовка презентацій, рекламних матеріалів та каталогів;
- дослідження і аналіз ринку, відстежування діяльності конкурентів;
Досягнення: Пiдписання контрактів з виробництвом АВТОЗАЗ, ГП «Антонов», ГП «ЗАВОД 410 ГА», ПАО «КВБЗ», ГП «НАРЗ», ГП «ШРЗ» ПАО «СПЕЦТЕХСКЛО». Системні заходи щодо просування технологій KWH Mirka.

Директор з розвитку
ГП «Автограф» (Автобизнес и автосервис), Київ
04.2014 − 07.2015 (1 рік 2 місяці)

- стратегія просування нових брендів;
- планування продажів і бюджетування;
- робота по розвитку, веденню, аналізу і систематизації клієнтської бази;
- оптимізація і моніторинг реалізації інвестиційних проектів;
- моніторинг конкурентного середовища;
- організація та проведення навчальних тренінгів для співробітників;
- розробка і контроль цінової політики;
- дослідження і аналіз ринку, відстежування діяльності конкурентів;
- участь в організації виставок і інших маркетингових заходах;
- підготовка презентацій, рекламних матеріалів та каталогів.
Досягнення: оптимізація бізнес-процесів, просування на ринок нових ТМ Jeta Pro, Quick Line, WDK, приріст об'єму продажів 27 % за підсумками звітного 2014 року.

Керівник відділу маркетингу
ТОВ "Столичне" (Автобизнес и автосервис), Київ
12.2012 − 05.2014 (1 рік 5 місяців)

- розвиток мережі за напрямком ЛФМ;
- побудова довгострокових стосунків з партнерами;
- стратегія просування нових брендів;
- планування та бюджетування;
- формування портфеля продуктів;
- контроль роботи дистриб'юторів;
- контроль за ефективним використанням інвестицій;
- організація та проведення навчальних семінарів для співробітників;
- дослідження і аналіз ринку та відстежування діяльності конкурентів.
Досягнення: просування на ринок ТМ Profix, приріст об'єму продажів на 17%.

Керівник напрямку МКР та ЛФП
Autodistribution Ukraine ТОВ «Форма Партс» (Автобизнес и автосервис), Київ
03.2011 − 06.2012 (1 рік 3 місяці)

- планування продажів і бюджетування напряму;
- формування портфеля продуктів;
- автоматизація бізнес-процесів компанії;
- участь у формуванні "on-line" каталогу;
- перемови та пiдпис контрактів з постачальниками;
- налагодження особистих контактів з крупними оптовими клієнтами;
- контроль роботи філій, дистриб'юторів;
- реалізація мережевого концепту AD кузов;
- моніторинг по оптових каналах принципів територіального ділення;
- контроль за ефективним використанням інвестицій;
- участь у створеннi та виведення на ринок нового бренду компанії;
- організація і проведення повчальних заходів для співробітників;
- розробка та контроль цінової політики в напрямку;
- дослідження і аналіз ринку, відстежування діяльності конкурентів;
- розробка і реалізація проекту «Glass express».
Досягнення: збільшення об'єму продажів в 3 рази за пiвроку. Участь у створеннi бренду ТМ FPS. Реалізація проекту «Glass express».

Регіональний менеджер
ТОВ "Альтаір-К" (Автобизнес и автосервис), Київ
09.2005 − 03.2011 (5 років 5 місяців)

- формування і розвиток торгівельної мережі з «0»;
- планування та організація продажів на пiдзвiтній території;
- контроль роботи торгівельних представників дистриб'ютора;
- «тренінг у полях» з торгівельними представниками;
- моніторинг діяльності конкурентів;
- виведення на ринок нового бренду компанії;
- створення та впорядкування бази кліентів та маршрутів;
- системний аналіз роботи торгівельних представників і "store check";
- ведення "пріоритетного роздріба";
- управління дебіторською заборгованістю.
Досягнення: програма преміювання торгівельних представників дистриб'ютора, збільшення продажів з оптового каналу. Збільшення долі присутності на ринку за весь період роботи до 35%. Укладання договорів з мережею гіпермаркетів «Нова лінія», «Епіцентр», «Ашан».

Освіта

Київський інститут інвестиційного менеджменту (Київ)
Економiка, менеджмент пiдприємств
повна вища, 02.2007 − 07.2008 (1 рік 4 місяці)
Херсонський національний технічний університет (Київ)
Економiка, менеджмент пiдприємств
повна вища, 04.2003 − 06.2007 (4 роки 2 місяці)
Херсонський коледж державної морської академії (Херсон)
Енергетики, експлуатація судових енергетичних установок
середньо-спеціальна, 06.1991 − 04.1996 (4 роки 10 місяців)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: ПК на рівні упевненого користувача (пакет MS Office, Internet, E-mail, 1С, Navision 5, Business Analysis Tool BAT, Audatex, AUTOCAD, Бiтрiкс 24, Контур).
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - володiння сучасними методами збільшення об'ємів продажів; - ведення раціональних перемов на різних рівнях; - лідерські навички та успішний досвід управління командами; - висока відповідальність за свою роботу та підлеглих; - вміння ставити цілі та досягати їх; - досвід роботи аналітикою та звітністю; - ефективне планування продажів та бюджетування; - успішні досвід побудови та оптимізації бізнес-процесів; - складання та впровадження бізнес-планів; - напрацьовані контакти з топ – менеджментом, як в Україні, так і за кордоном; - стаж водіння більше 30 років. - раціональний підбір кадрів та впровадження системи мотивації співробітників; - знання законодавства і чинних нормативних актів України.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: отримання посади відповідно досвіду та навичкам.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору