Вхід на сайт
Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- формування роботи відділу продажів під стратегічну мету компанії;
- керування продажами та бюджетування;
- участь у складних перемовах;
- виховання та супровiд менеджерiв на усiх бiзнес-етапах ;
- організація та проведення навчальних тренінгів для співробітників;
- участь в плануванні, запуску та координації роботи нових напрямків діяльності / товарів;
- консалтингові послуги з удосконалення технологічних процесів на СТО;
- робота з впровадження та просування передових технологiчних процеciв кузовного ремонту;
- дослідження і аналіз ринку, відстежування діяльності конкурентів;
- вивід на ринок України нових продуктів;
- участь у формуванні "on-line" каталогу;
- участь в організації виставок і інших маркетингових заходах;
- підготовка презентацій, рекламних матеріалів та каталогів.
Досягнення: Ствоення ефективного відділу продажу. ПIдпис контрактів з мережею ЗІПАВТО (корпорація УкрАвто), Автосиметрія, Нанопротек, Аеліта, Арія Моторс, Авторесурс. Розвиток МС ТМ Nason. За підсумками 2019 року темп прирісту 28% та дебіторська заборгованість менше 7%. 2020 рік темп прирісту 11%. 2021 рiк перевиконання бюджетних показникiв.
- формування вiддiлу з "0";
- підготовка заходів щодо входу на промисловий об'єкт;
- аудит окремих дiлянок промислових підприємств;
- консалтингові послуги з удосконалення технологічних процесів;
- робота з впровадження та просування технологій на виробництво;
- успішна участь в тендерах, у тому числі ЕТМ;
- вивід на ринок України нових продуктів та технологічні процеси;
- активна участь в плануванні, запуску та координації роботи нових напрямків діяльності / товарів;
- керування продажами та бюджетування в напрямямку;
- підбір, мотивація і проведення навчальних тренінгів для співробітників;
- участь в організації виставок та інших заходах;
- підготовка презентацій, рекламних матеріалів та каталогів;
- дослідження і аналіз ринку, відстежування діяльності конкурентів;
Досягнення: Пiдписання контрактів з виробництвом АВТОЗАЗ, ГП «Антонов», ГП «ЗАВОД 410 ГА», ПАО «КВБЗ», ГП «НАРЗ», ГП «ШРЗ» ПАО «СПЕЦТЕХСКЛО». Системні заходи щодо просування технологій KWH Mirka.
- стратегія просування нових брендів;
- планування продажів і бюджетування;
- робота по розвитку, веденню, аналізу і систематизації клієнтської бази;
- оптимізація і моніторинг реалізації інвестиційних проектів;
- моніторинг конкурентного середовища;
- організація та проведення навчальних тренінгів для співробітників;
- розробка і контроль цінової політики;
- дослідження і аналіз ринку, відстежування діяльності конкурентів;
- участь в організації виставок і інших маркетингових заходах;
- підготовка презентацій, рекламних матеріалів та каталогів.
Досягнення: оптимізація бізнес-процесів, просування на ринок нових ТМ Jeta Pro, Quick Line, WDK, приріст об'єму продажів 27 % за підсумками звітного 2014 року.
- розвиток мережі за напрямком ЛФМ;
- побудова довгострокових стосунків з партнерами;
- стратегія просування нових брендів;
- планування та бюджетування;
- формування портфеля продуктів;
- контроль роботи дистриб'юторів;
- контроль за ефективним використанням інвестицій;
- організація та проведення навчальних семінарів для співробітників;
- дослідження і аналіз ринку та відстежування діяльності конкурентів.
Досягнення: просування на ринок ТМ Profix, приріст об'єму продажів на 17%.
- планування продажів і бюджетування напряму;
- формування портфеля продуктів;
- автоматизація бізнес-процесів компанії;
- участь у формуванні "on-line" каталогу;
- перемови та пiдпис контрактів з постачальниками;
- налагодження особистих контактів з крупними оптовими клієнтами;
- контроль роботи філій, дистриб'юторів;
- реалізація мережевого концепту AD кузов;
- моніторинг по оптових каналах принципів територіального ділення;
- контроль за ефективним використанням інвестицій;
- участь у створеннi та виведення на ринок нового бренду компанії;
- організація і проведення повчальних заходів для співробітників;
- розробка та контроль цінової політики в напрямку;
- дослідження і аналіз ринку, відстежування діяльності конкурентів;
- розробка і реалізація проекту «Glass express».
Досягнення: збільшення об'єму продажів в 3 рази за пiвроку. Участь у створеннi бренду ТМ FPS. Реалізація проекту «Glass express».
- формування і розвиток торгівельної мережі з «0»;
- планування та організація продажів на пiдзвiтній території;
- контроль роботи торгівельних представників дистриб'ютора;
- «тренінг у полях» з торгівельними представниками;
- моніторинг діяльності конкурентів;
- виведення на ринок нового бренду компанії;
- створення та впорядкування бази кліентів та маршрутів;
- системний аналіз роботи торгівельних представників і "store check";
- ведення "пріоритетного роздріба";
- управління дебіторською заборгованістю.
Досягнення: програма преміювання торгівельних представників дистриб'ютора, збільшення продажів з оптового каналу. Збільшення долі присутності на ринку за весь період роботи до 35%. Укладання договорів з мережею гіпермаркетів «Нова лінія», «Епіцентр», «Ашан».
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник відділу продажу в Києві"