Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- робота з клієнтами (зустріч, інформування, продаж абонементів, розрахунок;
- ведення записів, видача ключів;
- підтримка порядку, стресостійкість, швидка реакція на зовнішні запити.
- прийом і розподіл дзвінків і факсів;
- ведення клієнтської бази компанії;
- ведення складу;
- робота з вхідною, вихідною кореспонденцією (відправка звичайних і замовлених листів);
- робота з ПК : рівень досвідченого користувача ( MS Office, internet, E-mail, Excel )
- володіння оргтехнікою: (факс, принтер, сканер);
- складання звітності з реалізації продукції;
- контроль і замовлення канцелярських товарів;
- організація роботи менеджерів, контроль здачі виконаної роботи;
- складання графіків роботи, ведення табелів обліку робочого часу
- підготовка щоденних зведених звітів і ведення протоколу нарад;
- ведення діловодства;
- документообіг;
- прийом вхідних дзвінків;
- робота з батьками.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор в Львові"