Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Посадові обов’язки:діловодство, вхідна вихідна кориспонденція, документи і особисті заяви на підпис керівника, підготовка документів і матеріалів для роботи керівника, створення наказів, ведення реєстраційних журналів, резолюції та вручення документів виконавцям. Інформувала засоби масової інформації про роботу, яка виконувалась у відділенні, ведення офіційної сторінки у Фейсбук, написання статтей та висвітлення їх у соціальних мережах, газетах телебаченні. Впевнений користувач офісної техніки.
Посадові обов’язки: ефективне забезпечення документообігу та життєдіяльності офісу. Приймання телефонних дзвінків відвідувачів, з’ясування їх потреб.Переадресування вхідних і управління вихідними телефонними дзвінками, приймання і відправлення електронних листів , запис повідомлень для співробітників, оброблення вхідної та вихідної кореспонденції, підготовка документації, контроль за офісним обладнанням, виклик фахівців для ремонтних робіт. Ведення документації за анкетними даними співробітників. Здійснення своєчасного привітання співробітників . Забезпечення організаційно-технічної підготовки нарад і засідань, інших заходів, що проводяться. Організація відряджень співробітників (замовлення авіа- та залізничних квитків, бронювання готелів та ін).
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор в Южному (Одеська обл.)"